Pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Mariekiksen

Hej damer. (Læs ikke med hvis i lidt sarte )

Er gravid i 7. uge og alt har gået fint. Igår da jeg var på toilettet var mit trusseindlæg så fyldt med brunt udflåd. (klamt I know) Blev jo død bange. Skyndte mig at google det og kan læse nogen åbenbart bløder lidt, og det især ses i de første 12 uger. 

Jeg sov dog mega dårligt i nat. Ville så gerne kunne sikre mig 100% at den lille spunk har det godt.  Så valgte at tage til lægen i dag.

Han undersøgte mig og sagde min livmoder var fint lukket. Han tjekkede så for blærebetændelse. Intet af det. Så tog han en blodprøve på mig. Skal så op mandag igen og have en ny og så skulle HCG tallet gerne være blevet højere fra i dag... Så kryds fingre for mig damer. Er jo som sagt død nervøs. Typisk mig at tage sorgerne på forskud... Kom meget gerne med jeres historier. Har brug for at blive lidt beroliget... 

Kærligst herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

AnonymMor

Mariekiksen skriver:

Hej damer. (Læs ikke med hvis i lidt sarte )

Er gravid i 7. uge og alt har gået fint. Igår da jeg var på toilettet var mit trusseindlæg så fyldt med brunt udflåd. (klamt I know) Blev jo død bange. Skyndte mig at google det og kan læse nogen åbenbart bløder lidt, og det især ses i de første 12 uger. 

Jeg sov dog mega dårligt i nat. Ville så gerne kunne sikre mig 100% at den lille spunk har det godt.  Så valgte at tage til lægen i dag.

Han undersøgte mig og sagde min livmoder var fint lukket. Han tjekkede så for blærebetændelse. Intet af det. Så tog han en blodprøve på mig. Skal så op mandag igen og have en ny og så skulle HCG tallet gerne være blevet højere fra i dag... Så kryds fingre for mig damer. Er jo som sagt død nervøs. Typisk mig at tage sorgerne på forskud... Kom meget gerne med jeres historier. Har brug for at blive lidt beroliget... 

Kærligst herfra 

bløder du ? eller kun brunt udflåd ?

det siges jo at brunt udflåd som regl altid stammer fra en ældre blødning. så det kan godt være det er noget blod fra sidste mens som kommer ud nu hvor du ikke får mens mere

tror ikke du skal være nervøs hvis kun det er brunt udflåd. hold øje med om der kommer frisk blod og hvis ikke så tror jeg bebs lever i fineste orden

held og lykke med det

Anmeld

18. maj 2012

Mariekiksen

Rinepigen skriver:

bløder du ? eller kun brunt udflåd ?

det siges jo at brunt udflåd som regl altid stammer fra en ældre blødning. så det kan godt være det er noget blod fra sidste mens som kommer ud nu hvor du ikke får mens mere

tror ikke du skal være nervøs hvis kun det er brunt udflåd. hold øje med om der kommer frisk blod og hvis ikke så tror jeg bebs lever i fineste orden

held og lykke med det

Nej. Det var kun brunt udflåd og det forsvandt hurtigt.  

Ja jeg håber virkelig det bare er sådan noget. 

Kunne bare godt tænke mig at høre fra nogen der har prøvet det samme, hvor baby selvfølgelig var sund og rask. Man frygter jo det værste.... Gør jeg ihvertfald 

Anmeld

18. maj 2012

Mariekiksen

Er her virkelig ingen med solstråle historier omkring det at have plet blødt men baby stadig kom rask ud?! 

Anmeld

18. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Mariekiksen skriver:

Er her virkelig ingen med solstråle historier omkring det at have plet blødt men baby stadig kom rask ud?! 

Jeg kan desværre ikke komme med nogle solskinshistorier søde, men det ved du..
Men jeg kan give dig et kram og håbe det bedste for jer!!!

Jeg krydser..

Anmeld

18. maj 2012

JH12

Jeg krydser fingre for at det lille spir bliver inde i maven

Anmeld

18. maj 2012

Masig

jeg har pletblødt MANGE gange... ikke noget vildt, men 1-2 dråber frisk blod på papiret når jeg har tørret mig efter toiletbesøg... første gang i uge 5, så i uge 7, og så ellers bare sådan jævnligt...

Jeg har en MEGET livlig baby med meget stærk hjertelyd (sagde JM idag ) i maven.. (er 28+4)....

Så det behøver ikke betyde noget at man bløder, det kan være et bristet blodkar eller noget gammel blod der lige skal ud....

Så længe du ikke har ondt og ikke bløder meget og frisk blod så er der vist ingen ko på isen

Anmeld

19. maj 2012

Mariekiksen

Masig skriver:

jeg har pletblødt MANGE gange... ikke noget vildt, men 1-2 dråber frisk blod på papiret når jeg har tørret mig efter toiletbesøg... første gang i uge 5, så i uge 7, og så ellers bare sådan jævnligt...

Jeg har en MEGET livlig baby med meget stærk hjertelyd (sagde JM idag ) i maven.. (er 28+4)....

Så det behøver ikke betyde noget at man bløder, det kan være et bristet blodkar eller noget gammel blod der lige skal ud....

Så længe du ikke har ondt og ikke bløder meget og frisk blod så er der vist ingen ko på isen

Tusind tak. Det var godt at høre! Og tillykke med du har en livlig baby! 

Jeg har en god fornemmelse og der har ikke været noget siden, så jeg håber det kun var den bette smule! 

Er nu spændt på at se blodprøverne og tror også vi betaler for at få en tidlig scanning så jeg kan få helt ro i sindet igen. 

Anmeld

19. maj 2012

Mariekiksen

Joyce1986 skriver:

Jeg krydser fingre for at det lille spir bliver inde i maven

Tusind tak! Det gør jeg virkelig også! 

Anmeld

19. maj 2012

Mariekiksen

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg kan desværre ikke komme med nogle solskinshistorier søde, men det ved du..
Men jeg kan give dig et kram og håbe det bedste for jer!!!

Jeg krydser..

Tak smukke! Du altid så sød! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.