Hvorfor mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Nemesis

Meliora skriver:

Tak for den information, nu er jeg slet ikke bange for at føde

:-) DEt skal du heller ikke være... Der er HELT sikkert forskel på at have ondt med en mening (veer) og have ondt uden at få noget ud af det!

ER sikker på du får en fantastisk fødsel.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

foto på lærred

Ville ikke forladen tråden uden at sige rigtig god bedring. Det lyder virkelig smertefuldt.

Anmeld

18. maj 2012

onlyme

fairlady skriver:

ikke fordi jeg vil anbefale det, for der er bestemt risici ved det- men har du overvejet kejsersnit?

Jeg ved ikke om det kunne være en løsning for dig. - Men som de andre skriver, ville jeg tage en snak med JM om det.

Kejsersnit No Go !
Med Benjamin fødte jeg uden nogle form for bedøvelse, fordi jeg har en mening om at en fødsel skal ske på alle mulige måder naturligt, fordi jeg mener man skal have hele pakken, kunne under ingen omstændigheder forestille mig at skulle få kejsersnit,.! Ikke med mindre det er akut,.!

Anmeld

18. maj 2012

onlyme

Meliora skriver:

Tak for den information, nu er jeg slet ikke bange for at føde

Der er ikke nogle grund til at være bange for at føde,. Det er nemt at sige, hvis du ikke har prøvet det før, vil frygten altid være der,. Det var den bestemt også med mig da fødslen var rundt om hjørnet med Benjamin,. Det gør pisse nas, når man presser, Men for søren du bliver inponeret over hvor hurtigt og med et du glemmer alt fuldstændig alt om denne smerte,.! Jamen jeg vil sige det tog mig 1 sek at komme over den
Også den følelse der, når lille bebs kommer op på mavsen og ligge,. Jamen din verden står stille,. Og du mærker ingen smerte, kun kærlighed i dit hjerte

Anmeld

18. maj 2012

Ditte-3

hej jeg har selv haft gallesten i gennem to greviditeter og har ik haft anfald mens jeg var grevid men efter siste gang blev de meget sleme og havde besøg avagtlæger en del gange enden jeg skulle oppereres fik fjerned 50 sten på størlse med ærter det var volsom men har heldig vis ik haft noget siden. held og lykke med greviditeten og håber for dig du ik får det imens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.