Babytræf... Afstemning: Hvor i landet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

Jeg kan godt se hvor du vil hen, jeg er fint med hvor det nu end bliver, det generer mig heller ikke det bliver jylland, men så kommer vi nok ikke. For det er sgu for langt for udbryder-kongen(dronningen) Filuca i en bil eller tog. Og tit passer det jo dårligt med mandens arbejdstider, og den stadig svigtende familie.

Egentlig ville jeg bare pointere det med babytræf og party i holdt i Jylland lige efter hinanden. For det er jo også dyrt for os. :))
Det er sgu ikke billigt for nogen... Øv... :(

Men altså nu må vi se... Jeg kom jo heller ikke til hverken babytræf eller party, så jeg skal jo slet ikke brokke mig :P

men du kommer da til nymor ik? ja det gør du da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Mikkelmusen

Ja det regner jeg med. Jeg kan forstå det bliver d. 21 hvis jeg ikke tager meget fejl. Og så vidt jeg ved, passer det fint. Ellers så må jeg shanghaje (staves) nogen til at passe mand og barn :)

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Denne her bliver også lige hevet frem i dagens lys igen.
Igen: alle de nye er også velkomne.
:)

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

10. marts 2008

Grynt

Chihuahuamus skriver:

Jeg kan godt se hvor du vil hen, jeg er fint med hvor det nu end bliver, det generer mig heller ikke det bliver jylland, men så kommer vi nok ikke. For det er sgu for langt for udbryder-kongen(dronningen) Filuca i en bil eller tog. Og tit passer det jo dårligt med mandens arbejdstider, og den stadig svigtende familie.

Egentlig ville jeg bare pointere det med babytræf og party i holdt i Jylland lige efter hinanden. For det er jo også dyrt for os. :))
Det er sgu ikke billigt for nogen... Øv... :(

Men altså nu må vi se... Jeg kom jo heller ikke til hverken babytræf eller party, så jeg skal jo slet ikke brokke mig :P

Her må jeg lige sige at det babytræf der blev holdt her i Jylland var langt fra planlagt..nærmere meget spontant. Vi er 4 tøser her fra Århus, som havde bestemt os for lige at mødes til kaffe. Indlægget blev med løs hånd skrevet inde på NB, hvis nogle fra Århus og omegn havde lyst til at komme :) Vi havde IKKE i vores vildeste fantasi troet, at folk fra Viborg, Nr sundby mm ville dukke op :-o Det var bare sådan det blev og det var bare hyggeligt 8D

Anmeld

11. marts 2008

Louise mortil4

jeg stemmer for midt jylland, for hvis der skal køres flere timer på en hverdag frem og tilbage, så kan jeg ikke komme med da jeg skal hente og bringe Freja i DP så med alt for meget køren når jeg jo slet ikke at hygge med jer tøser. Og weekenderne vælger jeg at bruge sammen med manden når han nu ikke er hjemme i hverdagen. Så please midtjylland :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.