Babytræf... Afstemning: Hvor i landet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] har aldrig væet i udlandet med en baby. eller bare med et barn.. så ved ikke hvad jeg indleder mig på!!![/citat] Vi gider da ikke ha baby'er med sydpå??? Så skal vi da ligge på stranden og ha' sjusser og glo efter fyre i stramme Speedo's.+o([/citat] ad ja så længe det ikke er med klamme sorte lange hår ud af buksebenene på d speedoer.... nej hvor jeg hader baderBUKSER.... men sjusserne er jeg sgu klar på[/citat] HEP. Og så en kokkodril. (læs: røg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Helle30

ad ja så længe det ikke er med klamme sorte lange hår ud af buksebenene på d speedoer....

:)) Tak! Fik lige en idé til en ny JP-tegning

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

altså...for alt skal være fair...stemmer jeg midt J.

for senere skal vi jo ned til trance-mommy...og så er det jo igen ikke helt fair...så derfor lander mit valg der

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Loggidut skriver:

for senere skal vi jo ned til trance-mommy...og så er det jo igen ikke helt fair...så derfor lander mit valg der

Det er da aldeles fair. Så kan I lære, hvad det vil sige at ofre sig for fællesskabet:P. Ai - turen føltes faktisk ikke lang overhovedet, og jeg gør det gerne igen. Hvis man er flere i bilen, så står munden jo ikke stille, og tiden føles slet ikke så lang.

- Helle

Anmeld

9. marts 2008

Tikki

Altså, hvis det skal være med baby, så fortrækker jeg helt klart sjælland..gerne København ;) Jeg har min mor i Jylland og det er godt nok langt at køre med en baby, synes jeg.......måske fordi vi har en af de babyer der IKKE sover, når vi kører i bil. Vi har været i jylland 5-6 gange og hun er vågen 4,5 time med fuld speed hele vejen og er fuldstændig kuldret, når vi når frem......så synes sgu turen er lang :P

Men jeg vil vildt gerne se jer og jeres lækre bebser for søren da:)

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Loggidut skriver:

Det er da aldeles fair. Så kan I lære, hvad det vil sige at ofre sig for fællesskabet:P. Ai - turen føltes faktisk ikke lang overhovedet, og jeg gør det gerne igen. Hvis man er flere i bilen, så står munden jo ikke stille, og tiden føles slet ikke så lang.

- Helle

det jeg mener er...at så skal dem fra jylland transpotere sig selv til sjælland 2 gange i rap....
derfor menete jeg ikke det var fair, lige som jeg også gerne ville havde holdt det, men så er det igen ikke fair for jer på sjælland...men vil fandme gerne møde jeres yndige bebser...både dem jeg har set og alle de andre

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

Jo det er rigtig nok Loggi, men i har jo lige holdt babytræf i Jylland hos Marco, efterfulgt at party hos dig? Det er da også 2 gange i træk i Jylland :)

Loggidut skriver:

Helle30 skriver:

Loggidut skriver:

- Helle

det jeg mener er...at så skal dem fra jylland transpotere sig selv til sjælland 2 gange i rap....
derfor menete jeg ikke det var fair, lige som jeg også gerne ville havde holdt det, men så er det igen ikke fair for jer på sjælland...men vil fandme gerne møde jeres yndige bebser...både dem jeg har set og alle de andre

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

Jo det er rigtig nok Loggi, men i har jo lige holdt babytræf i Jylland hos Marco, efterfulgt at party hos dig? Det er da også 2 gange i træk i Jylland :)

Loggidut skriver:

Helle30 skriver:

Loggidut skriver:

- Helle

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

Loggidut skriver:

Helle30 skriver:

Loggidut skriver:

vi prøver igen...ja men så var tankegangen jo at det var smart at man mødtes midt for...ik....lol...derfor...

men også ok, hvis det bliver sjælland...men så er jeg nok nød til at springe af...for sjælland to gange i rap...øhhh tror sgu ikke vores pengepung vil være med til det...lol....

men det er altså helt ok hvis det bliver der...ihvertfald for mig...hæ hæ...er jo ikke i tvivl om der kommer mange flere babytræf....og der gør jeg sgu min entre...på det groveste

- Helle

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg kan godt se hvor du vil hen, jeg er fint med hvor det nu end bliver, det generer mig heller ikke det bliver jylland, men så kommer vi nok ikke. For det er sgu for langt for udbryder-kongen(dronningen) Filuca i en bil eller tog. Og tit passer det jo dårligt med mandens arbejdstider, og den stadig svigtende familie.

Egentlig ville jeg bare pointere det med babytræf og party i holdt i Jylland lige efter hinanden. For det er jo også dyrt for os. :))
Det er sgu ikke billigt for nogen... Øv... :(

Men altså nu må vi se... Jeg kom jo heller ikke til hverken babytræf eller party, så jeg skal jo slet ikke brokke mig :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.