Hvad laver I i jeres flyveferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Kofoed.

Jeg skulle være opereret og ligge i smerter, men grundet for mange sygemeldinger, så blev jeg sendt hjem i går, efter at være fastende i 16½ timer ?!?!?!!!! Er lidt sur, men ny tid 11. juni og er lovet operation den dag, hvis altså ikke hele Odense ældre befolkning brækker hoften den weekend.

Nu er det bare hjemlig hygge og søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

Der ligger min forældre nu, vi gjore selv 2 år men sidste år valgte vi at køre rund i stedet men vi kom jo ikke så meget afsted da jeg jo næste ikke kunne gå.

Vi snakker også om at besøge emmerbølle i næste weekend

Synes det er en rigtig hyggelig plads og noget til en hver smag. vi køre også rundt i landet i sommerferien

Anmeld

19. maj 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Synes det er en rigtig hyggelig plads og noget til en hver smag. vi køre også rundt i landet i sommerferien

Den er også rigtig hyggeligt men syntes de er blevet alt for dyre når intet af det har åben, pool er ikke åbnet endnu og de skulle have 1500kr for 4 overnatinger og det vil jeg altså når vi kan få det sammen til 400kr

Anmeld

19. maj 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

Den er også rigtig hyggeligt men syntes de er blevet alt for dyre når intet af det har åben, pool er ikke åbnet endnu og de skulle have 1500kr for 4 overnatinger og det vil jeg altså når vi kan få det sammen til 400kr

Det vil jeg gi dig ret i. Vi ville heller ikke ligge der i længere tid til de priser

Anmeld

19. maj 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Det vil jeg gi dig ret i. Vi ville heller ikke ligge der i længere tid til de priser

Vi var rigtig glade for at ligge fast der, da vi ingen have sådan rigtig havde den gang, men nu vil jeg nu heller lidt rund så der også er noget nyt til Nicklas og det løb hurtig op i pris så for de 10.000 + det løse kan vi besøge mange andre pladser for.

Håber i får en rigtig dejlig weekend derover og vejret holder, kan jo være jeg ser dig derover da vi nok skal derover og spise lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.