Hvad laver I i jeres flyveferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

SaNiNa

Vi tog på camping i onsdagens Naia og jeg pakkede hele dagen og da vi havde spist til aften kørte vi mod sønder jylland til en lille campingplads ved noget som hedder broager (en super hyggelig en)

Igår tog vi et smut ned til flegaard hvilket resten af dk også var, men ungerne tog det super flot og Nicklas var så heldig at få en ny bruder teleskolæsser tror jeg nok det hedder.

Idag skal vi ned til Flensborg og se på en masse skibe og kigger lidt i gaderne.

Hvad får i tiden til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

Vi tog på camping i onsdagens Naia og jeg pakkede hele dagen og da vi havde spist til aften kørte vi mod sønder jylland til en lille campingplads ved noget som hedder broager (en super hyggelig en)

Igår tog vi et smut ned til flegaard hvilket resten af dk også var, men ungerne tog det super flot og Nicklas var så heldig at få en ny bruder teleskolæsser tror jeg nok det hedder.

Idag skal vi ned til Flensborg og se på en masse skibe og kigger lidt i gaderne.

Hvad får i tiden til at gå med?

Vi har en del fødselsdage vi skal fejre, så vi bliver hjemme. Men i næste weekend pakker vi campingvognen og tager et smut til Langeland

Anmeld

18. maj 2012

Sifling

Vi er bare hjemme, farmand er på arbejde, så der er ikke ferie til os

Anmeld

18. maj 2012

HeidiØ

Ja, vi er syge.. William har møb, jeg er snotforkølet, far har ondt i halsen (men har heldigvis lidt overskud)!

Møb er nok det værste!!  Så hårdt!

Anmeld

18. maj 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ja, vi er syge.. William har møb, jeg er snotforkølet, far har ondt i halsen (men har heldigvis lidt overskud)!

Åh nej  GOD BEDRING TIL JER  Stakkels lille William Håber at I snart bliver friske igen!

Anmeld

18. maj 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Åh nej  GOD BEDRING TIL JER  Stakkels lille William Håber at I snart bliver friske igen!

Tak søde!  .. Ja puha, hvis man bare ku ta ALT sygdommen fra dem og ta selv, så ville jeg gøre det!

Anmeld

18. maj 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Vi har en del fødselsdage vi skal fejre, så vi bliver hjemme. Men i næste weekend pakker vi campingvognen og tager et smut til Langeland

iih hvor henner på langeland mine forældre (min søster og jeg) har ligget på camping på langeland over 20 år.

på to forskellige campingpladser

Anmeld

18. maj 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Ej øv og så lidt til et par fridagen typisk håber snart i alle 3 er frisk igen

Anmeld

18. maj 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

iih hvor henner på langeland mine forældre (min søster og jeg) har ligget på camping på langeland over 20 år.

på to forskellige campingpladser

Det er den ved Emmerbølle Vi ligger der hvert år i forlænget weekend med min familie

Anmeld

19. maj 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Det er den ved Emmerbølle Vi ligger der hvert år i forlænget weekend med min familie

Der ligger min forældre nu, vi gjore selv 2 år men sidste år valgte vi at køre rund i stedet men vi kom jo ikke så meget afsted da jeg jo næste ikke kunne gå.

Vi snakker også om at besøge emmerbølle i næste weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.