Øv en nat med små veer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Hvordan er din nat gået søde..? Håber du har haft en god nat.. Kan sagtens følge dig, min kæreste arbejder meget og laaanngtt væk hjemmefra hver dag håber jeg det går i gang, men frygter samtidig om han kan nå hjem i tide...

helt stille og rolig nat, uden det midste

men syntes godt nok at maven er næsten konstant hård i dag, og der kommer niv og jag... Men det er jo meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

nej, men nu går jeg bare og er nervøs for at den snart kommer

Frygter oz når vi kommer tættere på at drømmene begynder at kredse meget om alt det der kan gå galt ved en fødsel

Er faktisk overrasket over at jeg ik har haft de drømme endnu

Anmeld

19. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Frygter oz når vi kommer tættere på at drømmene begynder at kredse meget om alt det der kan gå galt ved en fødsel

Er faktisk overrasket over at jeg ik har haft de drømme endnu

jeg har kun drømt at jeg fik en KÆMPE baby

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg har kun drømt at jeg fik en KÆMPE baby

Det har jeg ik engang drømt.. Har faktisk ik mange drømme omkring bebs og sådan  Men fra omkring uge 15-24 drømte jeg jævnligt om forladte dyrebørn der skulle reddes

Anmeld

19. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det har jeg ik engang drømt.. Har faktisk ik mange drømme omkring bebs og sådan  Men fra omkring uge 15-24 drømte jeg jævnligt om forladte dyrebørn der skulle reddes

hahahahaha for at det er en menneskebaby du får

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hahahahaha for at det er en menneskebaby du får

Det er jo ik til at vide

Lillefisen var jo "Perry" efter næbdyret perry fordi min mave tidligt i graviditeten knurrede lige præcis som næbdyret perry Jeg var indtil nf-scanningen sikker på vi skulle have et lille næbdyr

Anmeld

19. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det er jo ik til at vide

Lillefisen var jo "Perry" efter næbdyret perry fordi min mave tidligt i graviditeten knurrede lige præcis som næbdyret perry Jeg var indtil nf-scanningen sikker på vi skulle have et lille næbdyr

haha ej hvor sødt altså

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

haha ej hvor sødt altså

Vi har oz været nød til at købe denne her helt fra Florida som det første hun skal have når hun bliver født

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi har oz været nød til at købe denne her helt fra Florida som det første hun skal have når hun bliver født

ååårh hvor er det kært

håber da lille perry bliver glad for den så

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ååårh hvor er det kært

håber da lille perry bliver glad for den så

Vi håber

vi har faktisk oz købt en sut hvor der står "Vores ønske Perry" på  det er lidt skægt at sådan en lille ting har fyldt så meget gennem hele graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.