Øv en nat med små veer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.780 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

LilleLene

God morgen piger

Ja så blev det min tur til at have små veer/ kraftige mens smerter

Kæresten og jeg gik i seng kl 21 igår aftes (han var ved at falde i søvn på sofaen, og er bliver MEGA sur og led hvis man vækker ham igen)
Så begyndte han at ligge op til sex, hvilket han faktisk ikke har gjort længe, så det benyttede jeg mig da af

efter det gik der nok 1 time ca. og jeg begyndte at få plukveer med mens smerter, ikke kraftige, bare ligesom at have mens...
Jeg prøvede på at falde i søvn, men de tog til og kl 23.40 måtte jeg stå op

JEg gik ud til min comp, for at se om der var nogle der kunne hjælpe mig lidt, for var i tvivl om det nu var veer. Jeg skrev lidt med min xpap søster (mor til 2).

Jeg tog tid på dem til sidst og de var nogle lunde reglmæssige, så jeg fik pakket tasken til baby HVIS det nu var
Men da smerterne ikke var særligt kraftige, gik jeg i seng igen og ville prøve at få lidt søvn, det lykkes så ved en 3 tiden

Vågnede op kl 5 og der var ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

lio

Sex kan vidst godt fremprovokere plukkeveer/veer - Men nu er der jo også nedtælling på så vi nærmer os så småt de små sommerbørn.

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

God morgen piger

Ja så blev det min tur til at have små veer/ kraftige mens smerter

Kæresten og jeg gik i seng kl 21 igår aftes (han var ved at falde i søvn på sofaen, og er bliver MEGA sur og led hvis man vækker ham igen)
Så begyndte han at ligge op til sex, hvilket han faktisk ikke har gjort længe, så det benyttede jeg mig da af

efter det gik der nok 1 time ca. og jeg begyndte at få plukveer med mens smerter, ikke kraftige, bare ligesom at have mens...
Jeg prøvede på at falde i søvn, men de tog til og kl 23.40 måtte jeg stå op

JEg gik ud til min comp, for at se om der var nogle der kunne hjælpe mig lidt, for var i tvivl om det nu var veer. Jeg skrev lidt med min xpap søster (mor til 2).

Jeg tog tid på dem til sidst og de var nogle lunde reglmæssige, så jeg fik pakket tasken til baby HVIS det nu var
Men da smerterne ikke var særligt kraftige, gik jeg i seng igen og ville prøve at få lidt søvn, det lykkes så ved en 3 tiden

Vågnede op kl 5 og der var ingenting

Min jm siger faktisk at sex SKAL give plukveer, mere eller mindre kraftige selvfølgelige

Ærgelig nat men godt det er gået i sig selv igen

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Sex kan vidst godt fremprovokere plukkeveer/veer - Men nu er der jo også nedtælling på så vi nærmer os så småt de små sommerbørn.

Ja men havde ikke regnet med det endnu

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Min jm siger faktisk at sex SKAL give plukveer, mere eller mindre kraftige selvfølgelige

Ærgelig nat men godt det er gået i sig selv igen

jeg plejer også at få plukveer, men ikke med smerter

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg plejer også at få plukveer, men ikke med smerter

Der er jo heller ik så længe igen nu

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Der er jo heller ik så længe igen nu

nej, men nu går jeg bare og er nervøs for at den snart kommer

Anmeld

18. maj 2012

Sille86

Uhh det er så spændende, kan godt mærke jeg begynder at blive en smule nervøs efterhånden....

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Uhh det er så spændende, kan godt mærke jeg begynder at blive en smule nervøs efterhånden....

jeg er nervøs for at de kommer igen i nat (og sover alene i nat) samtidig så håber jeg det, for så ved jeg den bette snart kommer

iiih det kører rundt i mit hoved

Anmeld

19. maj 2012

Sille86

LilleLene skriver:

jeg er nervøs for at de kommer igen i nat (og sover alene i nat) samtidig så håber jeg det, for så ved jeg den bette snart kommer

iiih det kører rundt i mit hoved

Hvordan er din nat gået søde..? Håber du har haft en god nat.. Kan sagtens følge dig, min kæreste arbejder meget og laaanngtt væk hjemmefra hver dag håber jeg det går i gang, men frygter samtidig om han kan nå hjem i tide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.