NY armbåndstråd - nye og flere charms!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juni 2012

Kofoed.

Sofia24 skriver:

Jeg har alle andre end charm 37

Synes du begge de to du nævner ville være for meget på et armbånd? Det er selvfølgelig en smags-sag, men har solgt mange armbånd med 8-10 charms på samme armbånd (de gik 3-4 omgange rundt om håndleddet selvfølgelig)

Hvor mange runder skal det rundt?

Synes de virker for voldsomt med begge to på samme, tror jeg, men igen, kan rigtig godt lide den lyse blå/grå du har som eksempel. Tre gange rundt om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Synes de virker for voldsomt med begge to på samme, tror jeg, men igen, kan rigtig godt lide den lyse blå/grå du har som eksempel. Tre gange rundt om.

Hvis det er det sidste billede blandt armbånds-eksemplerne er farven sandfarvet og med en enkelt charm nr 31 på

Den er også rigtig flot

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Det afhænger jo af om man er til det helt enkle (med fx 1 charm) eller om man kan lide flere forskellige charms på samme armbånd

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Sofia24 skriver:

Og dit håndled er jo selvfølgelig 17 cm og IKKE 14 cm som overskriften siger

Rimelig væsenlig detalje

Hehe ja det kan jo ske  Bare du husker det når den skal laves  Glæder mig til at modtage den med posten

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

vitapigen skriver:

Hehe ja det kan jo ske  Bare du husker det når den skal laves  Glæder mig til at modtage den med posten

Skal nok huske det

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Sofia24 skriver:

Hvis det er det sidste billede blandt armbånds-eksemplerne er farven sandfarvet og med en enkelt charm nr 31 på

Den er også rigtig flot

Ikke den, men den sammen med den grønne. Men tror det skal være brun armbund med 31, 34 & 47, tre gange rundt om, arm led på 20 vm. Tror du ikke det kan blive flot?

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Ikke den, men den sammen med den grønne. Men tror det skal være brun armbund med 31, 34 & 47, tre gange rundt om, arm led på 20 vm. Tror du ikke det kan blive flot?

Jo det tror jeg helt bestemt - og fint med 3 charms til 3 omgange armbånd

Er dit tætte håndledsmål 20 cm? Skal bare lige vide hvad jeg går ud fra når jeg skal lave det

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Sofia24 skriver:

Jo det tror jeg helt bestemt - og fint med 3 charms til 3 omgange armbånd

Er dit tætte håndledsmål 20 cm? Skal bare lige vide hvad jeg går ud fra når jeg skal lave det

Desværre ja, der hvor den er tyndest er den 18, men det er ikke et stor område. Hvis jeg også skal have en halskæde skal dem minimum være 50 cm. Hvad ville det blive så?

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Desværre ja, der hvor den er tyndest er den 18, men det er ikke et stor område. Hvis jeg også skal have en halskæde skal dem minimum være 50 cm. Hvad ville det blive så?

Jeg regner lige hurtigt på det...

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

135 kr -15% i rabat = 115 kr + 10 kr til porto og indpakning. Ialt 125 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.