NY armbåndstråd - nye og flere charms!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juni 2012

Kofoed.

Sofia24 skriver:

Bare spørg, så skal jeg prøve at hjælpe dig så godt jeg kan

Jeg har solgt flere af lammeskinds-armbåndene som halskæder så det er helt sikkert en mulighed - og så er det en god ide at din forlovelsesring kan hænge deri...

Kan godt lide 31, 12, 37 & 48. Tænker farven skal være sort, brun eller rød, kan bare ikke helt bestemmer mig for, hvordan det bliver pænest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Kan godt lide 31, 12, 37 & 48. Tænker farven skal være sort, brun eller rød, kan bare ikke helt bestemmer mig for, hvordan det bliver pænest.

Det er til et armbånd ikke?

Jeg har desværre ikke flere charm 37 (blomster-charmen)...
Men har alle de andre

Og mht farven på skindet, så har jeg jo lavet i alle farverne maaange gange og må sige at jeg synes hver farve har sin egen charme

Helt personligt ville jeg vide med mig selv at jeg ikke ville få brugt et rødt lige så meget som et sort, brunt osv (men det er kun fordi jeg ikke går med så farverige smykker til hverdag) - mend et ville jo være super lækkert til fest ell

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Jeg vil gerne bestille et armbånd i sort der går 3 gange rundt med nr. 21 + 32 + 37

Mit håndled er 17 cm og den må gerne sidde løst

Hvordan er magneten? Kan armbåndet nemt falde af? Har nemlig en med magnet som nemt falder af

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

vitapigen skriver:

Jeg vil gerne bestille et armbånd i sort der går 3 gange rundt med nr. 21 + 32 + 37

Mit håndled er 17 cm og den må gerne sidde løst

Hvordan er magneten? Kan armbåndet nemt falde af? Har nemlig en med magnet som nemt falder af

Hej

Låsen er en magnetlås, men den skal drejes i ind i et lille "hak" så den med sikkerhed bliver der Derudover er magneten faktisk rimelig kraftig, så det falder ikke af selvom du skulle glemme det lille hak

Charm 37 (den med blomsterne) er desværre i rest - mon ikke du kan bruge en anden?

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Sofia24 skriver:

Det er til et armbånd ikke?

Jeg har desværre ikke flere charm 37 (blomster-charmen)...
Men har alle de andre

Og mht farven på skindet, så har jeg jo lavet i alle farverne maaange gange og må sige at jeg synes hver farve har sin egen charme

Helt personligt ville jeg vide med mig selv at jeg ikke ville få brugt et rødt lige så meget som et sort, brunt osv (men det er kun fordi jeg ikke går med så farverige smykker til hverdag) - mend et ville jo være super lækkert til fest ell

Tænker det samme med den røde, men jeg har bare næsten kun rødt og lilla tøj, specielt når jeg er i byen.

Synes 31 og 12 er for store til at være på samme armbund. Har du flere 34?

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

Kofoed. skriver:

Tænker det samme med den røde, men jeg har bare næsten kun rødt og lilla tøj, specielt når jeg er i byen.

Synes 31 og 12 er for store til at være på samme armbund. Har du flere 34?

Jeg har alle andre end charm 37

Synes du begge de to du nævner ville være for meget på et armbånd? Det er selvfølgelig en smags-sag, men har solgt mange armbånd med 8-10 charms på samme armbånd (de gik 3-4 omgange rundt om håndleddet selvfølgelig)

Hvor mange runder skal det rundt?

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Sofia24 skriver:

Hej

Låsen er en magnetlås, men den skal drejes i ind i et lille "hak" så den med sikkerhed bliver der Derudover er magneten faktisk rimelig kraftig, så det falder ikke af selvom du skulle glemme det lille hak

Charm 37 (den med blomsterne) er desværre i rest - mon ikke du kan bruge en anden?

Okay så tager jeg nr. 35

Godt at høre at der sidder sådan en sikkerheds dims

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

vitapigen skriver:

Okay så tager jeg nr. 35

Godt at høre at der sidder sådan en sikkerheds dims

Det er super - jeg sender dig en pb med oplysninger om betaling

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Sofia24 skriver:

Det er super - jeg sender dig en pb med oplysninger om betaling

Super tak

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

vitapigen skriver:

Super tak

Og dit håndled er jo selvfølgelig 17 cm og IKKE 14 cm som overskriften siger

Rimelig væsenlig detalje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.