Uge 33 - lidt bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Mor til L&S

Nattøs skriver:

Okay her mærker jeg mest pufferi :-)

Pufferi er jo også liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Ja okay, men både spark, møven og Masen foregår kun i højre side... Og numsen har ved alle tjek været nede i bunden af maven...

Har lige tjekket min datters bog og det var det samme med hende, men hun kom ud og stod som hun skulle

Anmeld

17. maj 2012

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Har lige tjekket min datters bog og det var det samme med hende, men hun kom ud og stod som hun skulle

Så håber jeg også på det... Skal til JM på mandag, så må hun lige tjekke efter

Anmeld

17. maj 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Så håber jeg også på det... Skal til JM på mandag, så må hun lige tjekke efter

Ja, det er rart at få vished

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

Mor til Liva skriver:

Ja jeg mærker slet ingen spark øverst i maven..

Hver gang jeg har været ved lægen ell JM, har de sagt at lillebror ligger med hovedet i venstre side, røven nede i bunden og benene i højre side...

Har aldrig skænket det en tanke, men nu når jeg tænker over det - og at jeg aldrig mærker spark foroven ( ved ribben som folk så tit snakker om )

Så nu tænker jeg.. Mon han sidder fast med numsen?!?

Jeg tror heller ikke du skal være nervøs  Isabella ville heller ikke sparke mig i ribbenene, så jeg ved ikke hvordan det føles. Hun lå også med numsen nedad 

Anmeld

18. maj 2012

Tulle28

Altså det kan sagtens være... Min datter lå i UK og jeg mærkede heller ingenting oppe under ribbenene, andet end hendes hoved. Min jordemoder sendte mig til scanning 36+ noget for at være helt sikker og ganske rigtigt... Det endte med PKS uge 38+0.

Anmeld

18. maj 2012

S.Maria

Det kan godt være hovedet vender opad, men han kan jo sagtens nå at vende sig. Ved mig fandt min jordemoder først ud af at hovedet var opad efter at have mærket oppe i mig i uge 40+5 og jeg fik så PKS uge 41+1. Hun havde også sagt siden uge 36 at hovedet stod fast og skrev det tilmed også i min vandrejournal den dag hun fandt ud af at hovedet var opad. Hun mærkede først uden på og så oppe for at se om der var noget igang. Så det er ikke altid de kan mærke rigtig ved bare at mærke på maven. synes du skal fortælle om dine bekymringer til din jordemoder på mandag.

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

Mor til Liva skriver:

Ja jeg mærker slet ingen spark øverst i maven..

Hver gang jeg har været ved lægen ell JM, har de sagt at lillebror ligger med hovedet i venstre side, røven nede i bunden og benene i højre side...

Har aldrig skænket det en tanke, men nu når jeg tænker over det - og at jeg aldrig mærker spark foroven ( ved ribben som folk så tit snakker om )

Så nu tænker jeg.. Mon han sidder fast med numsen?!?

Tænker om din moderkage måske ligger deroppe så bebs sparker/maser ind i den istedet for ind i dig?

Jeg oplever masser af masen her i uge 36 i øverste del af maven men der er ik meget los i ribbenene, heldigvis Tilgengæld er det meget sjældent at jeg mærker noget som helst i højre side af maven, og der ligger min moderkage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.