Uge 33 - lidt bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Mor til L&S

Ja jeg mærker slet ingen spark øverst i maven..

Hver gang jeg har været ved lægen ell JM, har de sagt at lillebror ligger med hovedet i venstre side, røven nede i bunden og benene i højre side...

Har aldrig skænket det en tanke, men nu når jeg tænker over det - og at jeg aldrig mærker spark foroven ( ved ribben som folk så tit snakker om )

Så nu tænker jeg.. Mon han sidder fast med numsen?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nattøs

Mor til Liva skriver:

Hver gang jeg har været ved lægen ell JM, har de sagt at lillebror ligger med hovedet i venstre side, røven nede i bunden og benene i højre side...

Har aldrig skænket det en tanke, men nu når jeg tænker over det - og at jeg aldrig mærker spark foroven ( ved ribben som folk så tit snakker om )

Synes ikke du skal være nervøs. Så længe du mærker liv, så er alt godt og det kan nåes i nu :-)

Anmeld

17. maj 2012

morbibi

Mor til Liva skriver:

Jeg mærker altså heller ikke sparkene foroven denne her gang, som jeg gjorde alle de andre gange. Nyd det, siger jeg bare

Anmeld

17. maj 2012

Mor til L&S

Nattøs skriver:

Synes ikke du skal være nervøs. Så længe du mærker liv, så er alt godt og det kan nåes i nu :-)

Er heller ikk nervøs mht liv... Det mærker jeg hver dag... Er mere om han mon sidder fast med numsen....

Anmeld

17. maj 2012

Mor til L&S

morbibi skriver:

Jeg mærker altså heller ikke sparkene foroven denne her gang, som jeg gjorde alle de andre gange. Nyd det, siger jeg bare

Okay... Tænkte bare det var lidt underligt at jeg slet ikk har mærket noget foroven i hele graviditeten... Men skal til JM på mandag, så må jeg se...

Anmeld

17. maj 2012

Frøken J.

Mor til Liva skriver:

Jeg tror ikke du skal være nervøs - Jeg mærkede heller aldrig spark øverst, så jeg måtte nøjes med at forestille mig spark i ribbenene. Og Rose havde det fint/lå fint

Anmeld

17. maj 2012

Nattøs

Mor til Liva skriver:

Er heller ikk nervøs mht liv... Det mærker jeg hver dag... Er mere om han mon sidder fast med numsen....

Okay her mærker jeg mest pufferi :-)

Anmeld

17. maj 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Nu er du jo ret langt henne og du skal tænke på, at pladsen er ved at være trang, så derfor mærker man ofte mere møven og masen end direkte spark i den del af graviditeten

Anmeld

17. maj 2012

Mor til L&S

Frøken J. skriver:

Jeg tror ikke du skal være nervøs - Jeg mærkede heller aldrig spark øverst, så jeg måtte nøjes med at forestille mig spark i ribbenene. Og Rose havde det fint/lå fint

Det er sikkert helt normalt så... Med Liva mærkede jeg tit spark foroven

Men er da helt lettet nu... Var liiige lidt nervøs for om han nu sad fast med numsen...

Anmeld

17. maj 2012

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Nu er du jo ret langt henne og du skal tænke på, at pladsen er ved at være trang, så derfor mærker man ofte mere møven og masen end direkte spark i den del af graviditeten

Ja okay, men både spark, møven og Masen foregår kun i højre side... Og numsen har ved alle tjek været nede i bunden af maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.