Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: også min umidlbare tanke!
også min umidlbare tanke!
Tror i hvert fald det er sådan noget i den stil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Helt sikkert fordi man er den første der er dernede... Pigen er jo ikke "ødelagt" og tanken om at man er den første er mega sexet for mænd... Må da som kvinde indrømme at det også har været spændende og sådan når jeg har været den første der har været sammen med fyr (Altså, fyren er "jomfru") Men at det ligefrem er frækt... Naaah, de har jo slet ikke de færdigheder som en erfaren fyr har
Helt sikkert fordi man er den første der er dernede...
Pigen er jo ikke "ødelagt" og tanken om at man er den første er mega sexet for mænd...
Må da som kvinde indrømme at det også har været spændende og sådan når jeg har været den første der har været sammen med fyr (Altså, fyren er "jomfru") Men at det ligefrem er frækt... Naaah, de har jo slet ikke de færdigheder som en erfaren fyr har
BigBabyDream skriver: Tror i hvert fald det er sådan noget i den stil
Bella89 skriver: ja desværre
ja desværre
Ja, præcis.
Antonsmor <3 skriver: Er det den film der hedder "Taken" ? den er bare VILDT spooky !
Er det den film der hedder "Taken" ? den er bare VILDT spooky !
I sådan et tilfælde handler det jo om magt. Og så er vedkommende den eneste der har haft magt over kvinden/pigen.
Det kan slet ikke sammenlignes med hvad almindelige mænd tænker!
Bella89 skriver: Hej alle Vi så en film her til aften om kvinde handel og sex.For at gøre en lang fortælling kort, var der 2 unge piger med, som blev misbrugt og solgt. Den ene blev misbrugt fordi hun ikke var jomfru, og den anden solgt til 500.000 kr. Pga. Hun var jomfur. Så spøger jeg min kæreste og bror, hvorfor de er så meget bedre jomfruger. Hvor på jeg spøger hvorfor? - de vil ikke svarer på det! Har i nogen ide??
Hej alle Vi så en film her til aften om kvinde handel og sex.For at gøre en lang fortælling kort, var der 2 unge piger med, som blev misbrugt og solgt. Den ene blev misbrugt fordi hun ikke var jomfru, og den anden solgt til 500.000 kr. Pga. Hun var jomfur. Så spøger jeg min kæreste og bror, hvorfor de er så meget bedre jomfruger. Hvor på jeg spøger hvorfor? - de vil ikke svarer på det! Har i nogen ide??
Et gæt....
Fordi mænd TROR at jomfruer et heeeeelt stramme, og meeeeget bedre at stikke i
Og ellers er det nok noget med at mænd rent psykologisk vil føle sig som deres læremester (det er jo ikke altid noget at være stolt af).
BigBabyDream skriver: Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, at det er fordi, at der ikke har "været" andre hvis du forstår hvad jeg mener
Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, at det er fordi, at der ikke har "været" andre hvis du forstår hvad jeg mener
LuLy skriver: Tror det er fordi jomfruer bliver betragtet som rene. De er uberørte, og den der får hende, bliver den første. Og det er åbenbart meget vigtigt i de der kredse.
Tror det er fordi jomfruer bliver betragtet som rene. De er uberørte, og den der får hende, bliver den første. Og det er åbenbart meget vigtigt i de der kredse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128