Hvorfor er jomfruger frækker en ikke jomfuger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.806 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Bella89

Hej alle

Vi så en film her til aften om kvinde handel og sex.
For at gøre en lang fortælling kort, var der 2 unge piger med, som blev misbrugt og solgt. Den ene blev misbrugt fordi hun ikke var jomfru, og den anden solgt til 500.000 kr. Pga. Hun var jomfur.
Så spøger jeg min kæreste og bror, hvorfor de er så meget bedre jomfruger. Hvor på jeg spøger hvorfor?
- de vil ikke svarer på det!

Har i nogen ide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Lykke:)

Bella89 skriver:

Hej alle

For at gøre en lang fortælling kort, var der 2 unge piger med, som blev misbrugt og solgt. Den ene blev misbrugt fordi hun ikke var jomfru, og den anden solgt til 500.000 kr. Pga. Hun var jomfur.
Så spøger jeg min kæreste og bror, hvorfor de er så meget bedre jomfruger. Hvor på jeg spøger hvorfor?

Har i nogen ide??

Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, at det er fordi, at der ikke har "været" andre hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

16. maj 2012

Faith

Tror sku det er en eller andet mande-magt ting. At være den første der "bedækker" en kvinde.

Anmeld

16. maj 2012

vitapigen

Bella89 skriver:

Hej alle

Har i nogen ide??

Man er jo meget stram som jomfru og det kan mændene godt lide og så det med at der ingen andre har været der

Anmeld

16. maj 2012

FrkZier

BigBabyDream skriver:

Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, at det er fordi, at der ikke har "været" andre hvis du forstår hvad jeg mener

også min umidlbare tanke!

Anmeld

16. maj 2012

Bella89

BigBabyDream skriver:

Det sagde de også, hvor jeg så svaret hvorfor? Hvordan kan en pige der aldrig har haft sex være frækker en én der har :?

Anmeld

16. maj 2012

Muhmi

Helt sikkert fordi man er den første der er dernede...

Pigen er jo ikke "ødelagt" og tanken om at man er den første er mega sexet for mænd...

Må da som kvinde indrømme at det også har været spændende og sådan når jeg har været den første der har været sammen med fyr (Altså, fyren er "jomfru") Men at det ligefrem er frækt... Naaah, de har jo slet ikke de færdigheder som en erfaren fyr har

Anmeld

16. maj 2012

Bella89

vitapigen skriver:

Man er jo meget stram som jomfru og det kan mændene godt lide og så det med at der ingen andre har været der

Ja! Tror også det er derfor.
- blev bare sådan lidt øhh.. Oki! Min kæreste syntes en jomfru er bedre en jeg og måtte ikke vide hvorfor, selvom vi skal være sammen resten af livet ( håber vi

Anmeld

16. maj 2012

Bassemor<3

Er det den film der hedder "Taken" ? den er bare VILDT spooky !

Anmeld

16. maj 2012

Lykke:)

Bella89 skriver:

Det sagde de også, hvor jeg så svaret hvorfor? Hvordan kan en pige der aldrig har haft sex være frækker en én der har :?

Så har de vel styringen og virker som den der dominerende type, som mange sikkert godt kan lide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.