Bebsen 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Tusinde tak søde Rikke <3
Ja det er utroligt, går allerede ind i uge 38 på fredag! :O det er jo vildt!

Hvor er du sød! Det er dejligt lige at få nogle billeder fra forskellige tider gennem graviditeten så man kan se udviklingen!

Ja ser nok ikke lige lykkelig ud på alle billeder Martin skal altid irritere mig når jeg skal have taget billeder! - så ligner altid en sur gås :p haha

Ja det er jo helt vildt altså. Det er gået SÅ stærkt altså!

Ja det er det bestemt. Synes det er vigtig at tage så mange billeder så muligt så man har noget at se tilbage på.

Du ser godt ud på alle billederne. Men især de to sidste ser du lykkelig ud på. også nummer 2 hvor du står i undertøj og kigger på maven..

Haha, en sur gås. tjaaah, du ser da bare normal ud. Lidt anstrengt måske men stadig såå fin.

typisk mænd at irritere når de ikke skal. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Chevro

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er jo helt vildt altså. Det er gået SÅ stærkt altså!

Ja det er det bestemt. Synes det er vigtig at tage så mange billeder så muligt så man har noget at se tilbage på.

Du ser godt ud på alle billederne. Men især de to sidste ser du lykkelig ud på. også nummer 2 hvor du står i undertøj og kigger på maven..

Haha, en sur gås. tjaaah, du ser da bare normal ud. Lidt anstrengt måske men stadig såå fin.

typisk mænd at irritere når de ikke skal. hehe

Ja, så kan man også bedre mindes tiden - for tror hurtigt man kan glemme det, når først de kommer til verden (:

De kan være skide irriterende! Og især Martin fordi han synes det er røv kedeligt at tage billeder og at få taget billeder! Derfor vi INGEN billeder har af os sammen hih

Anmeld

17. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Ja, så kan man også bedre mindes tiden - for tror hurtigt man kan glemme det, når først de kommer til verden (:

De kan være skide irriterende! Og især Martin fordi han synes det er røv kedeligt at tage billeder og at få taget billeder! Derfor vi INGEN billeder har af os sammen hih

Ja præcis. Der er såå mange der siger man glemmer det hurtigt.

den skiderik. hehe. han kan godt lige stille op til et par billeder inden den bette kommer..

Anmeld

17. maj 2012

Chevro

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja præcis. Der er såå mange der siger man glemmer det hurtigt.

den skiderik. hehe. han kan godt lige stille op til et par billeder inden den bette kommer..

Hehe, er ved at se om vi kan nå at få taget lidt billeder /gravidfotos, inden jeg føder (: der SKAL han med på nogle ihvertfald!

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Smuk babymave 

Anmeld

17. maj 2012

JH12

Hvor er du fin og der er ikke langt vej igen

Anmeld

17. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Hehe, er ved at se om vi kan nå at få taget lidt billeder /gravidfotos, inden jeg føder (: der SKAL han med på nogle ihvertfald!

Dejligt. Håber i når det så og glæder mig til at se de kommende billeder.

Anmeld

17. maj 2012

chael

Smuk mave og mor

*C

Anmeld

17. maj 2012

Chevro

Babymor2010 skriver:

Smuk babymave 

Tusinde tak

Anmeld

17. maj 2012

Chevro

Joyce1986 skriver:

Hvor er du fin og der er ikke langt vej igen

Mange tak, nej det er der ikke :-) det går stærkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.