Bebsen 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Bruus

Chevro skriver:

Uge 37! Tiden flyver jo afsted

Føler huden er ved at være så udspilet som overhovedet muligt! -
Var til jordmoder i sidste uge, og der sad hans hovede helt fast, så det kan ske når som helst.

Mine hænder og fødder er begyndt at være meget generet af vand i kroppen, så kan udelukkende gå i H2O klipklappere nu Det er lidt træls når det er sådan et møgvejr

Men han har det godt derinde, og vi glæder os til at møde ham når han bestemmer sig for at komme ud

HOLD NU OP hvor ser du godt ud!!!! Var da lige ved at tabe kæben over hvor smukt du bærer din søn  Ja der er nogen der kan  Al held og lykke med den forestående fødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Chevro

BigBabyWish12 skriver:

wow hvor er du smuk, du bære maven rigtig flot men phyy den ser godt tung ud

Hvor er du sød tak !

Det er den også kan du tro! Der er ikke noget at sige til mine fødder bliver tykke, maven hænger en del i lysken (: så det er begrænset hvor meget væske der kan pumpe rundt

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

BRUUS skriver:

HOLD NU OP hvor ser du godt ud!!!! Var da lige ved at tabe kæben over hvor smukt du bærer din søn  Ja der er nogen der kan  Al held og lykke med den forestående fødsel!

Ihh tak! du er da sød tusinde tak, det får jeg nok brug for!

Anmeld

16. maj 2012

mkb123

Hold da op hvor er du smuk!! Din mave er simpelthen så flot 

Anmeld

16. maj 2012

BigHope13

Chevro skriver:

Hvor er du sød tak !

Det er den også kan du tro! Der er ikke noget at sige til mine fødder bliver tykke, maven hænger en del i lysken (: så det er begrænset hvor meget væske der kan pumpe rundt

åh ha ja man kan nærmest se det godt der ikke er så længe tilbage og at der kommer noget gude-skønt ud af det
glæder mig godt nok til at se den lækkerbisken du gemmer på

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

BigBabyWish12 skriver:

åh ha ja man kan nærmest se det godt der ikke er så længe tilbage og at der kommer noget gude-skønt ud af det
glæder mig godt nok til at se den lækkerbisken du gemmer på

Ja det bliver så dejligt når han kommer ud (:
- ih ja, det gør jeg også kan du tro! Det er så spændende at se hvordan ens eget barn ser ud :-)

Anmeld

16. maj 2012

BigHope13

Chevro skriver:

Ja det bliver så dejligt når han kommer ud (:
- ih ja, det gør jeg også kan du tro! Det er så spændende at se hvordan ens eget barn ser ud :-)

ihh det må være noget gangske særligt glæder mig til det bliver min tur, indtil da må jeg nasse lidt følelser ved alle jer andre gravide på baby.

Anmeld

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Nu er der altså bare ikke længe til søde.

Sååå smukke billeder af en smuk pige med en smuk drenge mave.

Jeg er især helt vild med de to sidste billeder. <3 Jeg ellllllsker at du ser så lykkelig ud!!

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

BigBabyWish12 skriver:

ihh det må være noget gangske særligt glæder mig til det bliver min tur, indtil da må jeg nasse lidt følelser ved alle jer andre gravide på baby.

Ja det er jo selvfølgelig forståeligt! Det bliver også din tur en dag (:
Men når først man er gravid, går tiden simpelthen så stærkt! Man føler ikke det varer ni måneder !

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

Frk-Lotusblomst skriver:

Nu er der altså bare ikke længe til søde.

Sååå smukke billeder af en smuk pige med en smuk drenge mave.

Jeg er især helt vild med de to sidste billeder. <3 Jeg ellllllsker at du ser så lykkelig ud!!

Tusinde tak søde Rikke <3
Ja det er utroligt, går allerede ind i uge 38 på fredag! :O det er jo vildt!

Hvor er du sød! Det er dejligt lige at få nogle billeder fra forskellige tider gennem graviditeten så man kan se udviklingen!

Ja ser nok ikke lige lykkelig ud på alle billeder Martin skal altid irritere mig når jeg skal have taget billeder! - så ligner altid en sur gås :p haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.