Så er den gal igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Kaufie

Min svigermor er ikke for børn..... Skal lige have lukket lidt mere luft ud.... Håber det er ok

William har stadig skoldkopper - derfor kan han heller ikke komme i dp i morgen. Claus har haft ferie hele sidste uge - og idag med. Han vil så gerne på arbejde igen - han er stadig i prøveperioden, så det forstår jeg godt. Jeg har selv pissetravlt, og desuden er det vores højsæson lige nu, så jeg har ikke villet bede om fri.

Min far er på efterløn og vil gerne tage William - men lige i morgen kan han ikke.... Hvorfor vi spørger Claus' mor om hun har lyst. Det udarter sig så til lidt af et skænderi mellem Claus og hans mor (jeg var på arb. så har kun fået det fortalt) der jo føler sig misbrugt af os. Vi er jo altid hos mine forældre, hvorimod hun kun kan bruges når W er syg.

Ja, indrømmet, vi har været en del hos mine forældre - men det har været pga at Claus har skullet hjælpe mine forældre med at sætte lamper op på deres loft - pga påskefrokost i familien - eller fordi min niece var på ferie og gerne ville passe William.

Når vi er ude hos svigermor er vi der måske to timer før Claus spørger mig om ikke vi skal til at tænke på at køre..... Vi ringer ofte og spørger om vi må komme forbi, men tit passer det hende dårligt - hun vil helst have vi kommer sent eftermiddag (???) Hvordan kan man så blive irriteret over at vi kører igen når vi er ved at blive sultne og der IKKE er optræk til at der bliver serveret aftensmad?

Desuden kan vi ikke komme udenfor, da hun får medicin, der gør, at hun ikke kan tåle solen særlig længe (5-10 min max) William er en udedreng, der elsker at mosle rundt med en bold eller på sin scooter. I timevis!! Det er sgu synd at nægte ham at komme ud en længere tur om formiddagen eller eftermiddagen - han er jo vant til at komme ud mindst to gange når der er så fint vejr.

Nå, men jeg er ikke meget for, at hun skal passe William i morgen, hvis det er sådan hun har det med os pt. Så vil jeg hellere tage skraldet hos chefen onsdag og selv blive hjemme i morgen.

Eeeeeijjjj. Claus ville ha' været derude her til aften, men hun har gæster - så det passede ikke så godt. Han skulle så også selv til rollespil, men bad hende så ringe til mig når hun er sluppet af med de gæster. Hun har ikke ringet endnu....

Gider bare ikke det PIS! Det er synd for William - og synd for Claus - familie betyder så meget for mig - men hun pisser mig bare af for tiden.

Mette - lidt lettere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Tynen

Arhmen.. Hvad fanden er der med konen??!
Jeg er helt ved at eksplodere på dine vegne

Håber at din chef forbarmer sig en smule over dig, men GOSH! hvor kan jeg godt forstå at du ikke har lyst til at hun skal passe William!

Føler virkelig med dig

Anmeld

21. april 2009

Louise mortil4

ahh sådan en k...... hva er der lige gal med hende, istedet for at glæde sig over en dejlig dag sammen med hendes barnebarn, så laver hun ikke andet ed at brokke sig´. Hun er da utrolig heldig at ha tid til at ha sit barnebarn. Der er så utrolig mange besteforældre der ikke har den mulighed i hverdagen fordi de arbejder. Og hva forventer hun, hvis hun aldrig har tid til at i kommer på besøgog aldrig selv intiverer, så bliver folk da tratte af at spørge. og er hun altid sur og tvær så gidder man sgu da ikke sidde der i flere timer af gangen og høre på hendes brok. Hun skulle skamme sig skulle hun.

knus louise

Anmeld

21. april 2009

Loggidut

OMG, tag fri kaufie, sig du er faldet og har slået hovedet...sig for pokker et eller andet der forhindre dig i at tage afsted, du skal sgu da ikke døje på den måde!

Anmeld

21. april 2009

Loggidut

aj det var jo i dag!

Anmeld

22. april 2009

Kaufie

Det var nemlig i går - og jeg kunne ikke få fat i Svigermutter aftenen før - og hun tog altså hjemmefra kl 6.30 i går morges.

Men det gik jo også - William var glad - og det er hovedsagen. Svigermor blev og spiste med (dvs hastede ikke hjem så snart jeg kom hjem) - jeg lod hende hjælpe med aftensmad (noget jeg ikke er god til at gøre).

Så det blev klaret på den måde vi er bedst til: i stilhed....... Det er sgu ikke holdbart i længden - men

1) jeg vil ikke have William skal opleve et evt skænderi
2) hvis hun har et problem med mig, mener jeg det er hende, der bør lægge ud med at sige noget.
3) jeg er så pokkers konfliktsky - og håber manden tager hul på det.

Men nu er Wiiliam i dagpleje igen - så håber der går laaaang tid før vi skal "misbruge" hendes hjælp igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.