Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nå så faldt det lige midt i dåben jeg håber i får en RIGTIG dejlig dag de damer, og så håber jeg at der er nogen der er friske på kaffe/the en anden gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Tror også godt at mig og Caroline kan Er det egentlig med eller uden fædre ?
Tror også godt at mig og Caroline kan Er det egentlig med eller uden fædre ?
Mon ikke de er velkomne? Men tror næppe manden herhjemme gider deltage
Carl-Emil's mor skriver: https://www.baby.dk/debat/173188pi1/ordet-er-frit/endelig-liste-over-tilmelding-til-sjaellandsmoedet-.aspx taadaa
https://www.baby.dk/debat/173188pi1/ordet-er-frit/endelig-liste-over-tilmelding-til-sjaellandsmoedet-.aspx
taadaa
mente det nu oimvendt... altså at smide et link til denne tråd i afstemnings tråden så alle der abonere på afstemningen kan se hvilken dag det bliver
men har lige selv gjort det
Happiness skriver: Mon ikke de er velkomne? Men tror næppe manden herhjemme gider deltage
tror heller ik min er interesseret... men han får da tilbudet
Kay skriver: mente det nu oimvendt... altså at smide et link til denne tråd i afstemnings tråden så alle der abonere på afstemningen kan se hvilken dag det bliver men har lige selv gjort det
Ih hvor bliver det altså hyggeligt
Carl-Emil's mor skriver: Heheh bare i orden tror hjernen var været på 10'tals ferie såDen er først på vej op igen nu her
Heheh bare i orden tror hjernen var været på 10'tals ferie såDen er først på vej op igen nu her
hihi kender det godt... min er igang med at lukke ned lige nu... ondt i halsen og føler mig bare mega smadret...
Kay skriver: tror heller ik min er interesseret... men han får da tilbudet
Gider ikke engang spørge herhjemme Kender svaret på forhånd
Carl-Emil's mor skriver: nåååh søde kvinder så kom vi til et resultat der var flest der kunne den 10 juni så ergo må det blive den dag - imputs er velkomne så det må vel betyde at den 10 juni er dagen det bliver dvs det er søndag den 10 juni vi skal mødes i dyrehaven tilmeld jer denne tråd for jer vil sørge for der i løbet af den kommende tid vil blive lagt et kort ind som billed af hvor vi mødes så folk kan finde det men planen er pt at vi mødes ved Fortunen også smutter vi ind i dyrehaven, enten til erimetagen eller et andet sted vi synes vi skal holde lejer ( forslag er igen meget velkomne ) tidspunktet tænker jeg 11.00 passer ganske godt?
nåååh søde kvinder så kom vi til et resultat der var flest der kunne den 10 juni så ergo må det blive den dag - imputs er velkomne
så det må vel betyde at den 10 juni er dagen det bliver
dvs det er søndag den 10 juni vi skal mødes i dyrehaven
tilmeld jer denne tråd for jer vil sørge for der i løbet af den kommende tid vil blive lagt et kort ind som billed af hvor vi mødes så folk kan finde det
men planen er pt at vi mødes ved Fortunen også smutter vi ind i dyrehaven, enten til erimetagen eller et andet sted vi synes vi skal holde lejer ( forslag er igen meget velkomne )
tidspunktet tænker jeg 11.00 passer ganske godt?
Laura og jeg vil gør vores for at komme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128