sjællandsmødet :D wuuuhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Var det d. 10. juni???? hehe

Benjamin og jeg vil gerne lege med

Jeg var også liige et sekund i tvivl hehe..

Frej og jeg vil også gerne komme!!

Vi skal med toget fra Valby, så hvis nogen vil følges er vi friske!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Carl-Emil's mor skriver:

hehehe ja der står vidst 10 et par gange ( er bare ikke min dag idag, molo gik SÅ galt.. 5000+ både til drenge og piger blev til sidst spurgt om jeg var ok)

men dejligt I kommer

Whaaat! Hvorfor købte du SÅ meget? Og hvorfor begge køn?

Anmeld

16. maj 2012

Carl-Emil's mor

Ka+Ma=Be skriver:

Whaaat! Hvorfor købte du SÅ meget? Og hvorfor begge køn?

fordi sygdom og de der hoppende skubbende sindsyge kvinder gav mig kuk.. så tog bare alt jeg kom forbi

har aldrig været så svimmel af at shoppe  men nu er det da røget i vores gruppe på facebook så er der nogle der kan få glæde af mine idotiske køb til lagersalgspriserne som jeg selv gav idag...

Anmeld

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jeg var også liige et sekund i tvivl hehe..

Frej og jeg vil også gerne komme!!

Vi skal med toget fra Valby, så hvis nogen vil følges er vi friske!!

Juhuu Jamen så er det jo lige før du kan køre med mig og RiUL! Jeg bor lige ved siden af Valby station og har talt om at køre sammen, hvis vi begge kunne komme.

Anmeld

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Carl-Emil's mor skriver:

fordi sygdom og de der hoppende skubbende sindsyge kvinder gav mig kuk.. så tog bare alt jeg kom forbi

har aldrig været så svimmel af at shoppe  men nu er det da røget i vores gruppe på facebook så er der nogle der kan få glæde af mine idotiske køb til lagersalgspriserne som jeg selv gav idag...

Haha ej din stakkel! 

Men de kvindfolk er også sindssyge! Jeg har aldrig oplevet så mange gale hunkøn som til MOLO.

Anmeld

16. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Juhuu Jamen så er det jo lige før du kan køre med mig og RiUL! Jeg bor lige ved siden af Valby station og har talt om at køre sammen, hvis vi begge kunne komme.

Iiih lyder hyggeligt, vil jeg i hvert fald meget gerne!!

Blir spændende at se om der kan blive plads i toget til alle de barnevogne..

Anmeld

16. maj 2012

FrkZier

Carl-Emil's mor skriver:

nåååh søde kvinder så kom vi til et resultat der var flest der kunne den 10 juni så ergo må det blive den dag - imputs er velkomne

så det må vel betyde at den 10 juni er dagen det bliver

dvs det er søndag den 10 juni vi skal mødes i dyrehaven

tilmeld jer denne tråd for jer vil sørge for der i løbet af den kommende tid vil blive lagt et kort ind som billed af hvor vi mødes så folk kan finde det

men planen er pt at vi mødes ved Fortunen også smutter vi ind i dyrehaven, enten til erimetagen eller et andet sted vi synes vi skal holde lejer ( forslag er igen meget velkomne )

tidspunktet tænker jeg 11.00 passer ganske godt?

jeg vil rigtig gerne med, men jeg arbejder næsten hver søndag, og jeg finder ikke ud af om jeg skal arbejde den søndag før 1-2 uger før

Anmeld

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Iiih lyder hyggeligt, vil jeg i hvert fald meget gerne!!

Blir spændende at se om der kan blive plads i toget til alle de barnevogne..

Haha ja Hov nu skal jeg lige passe på med hvad jeg lover!  Vi har jo selvfølgelig også en masse babyer plus autostole der skal med! 

Det finder vi lige ud af, når tiden nærmer sig!

Anmeld

16. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Haha ja Hov nu skal jeg lige passe på med hvad jeg lover!  Vi har jo selvfølgelig også en masse babyer plus autostole der skal med! 

Det finder vi lige ud af, når tiden nærmer sig!

Åh ja bum bum.. Hvis du mente at køre i bil, så er der nok ikke plads til 3 voksne og 3 babyer i autostol - troede I skulle med toget som mig..

Men ja vi kan da lige kigge på det til den tid..

Anmeld

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Åh ja bum bum.. Hvis du mente at køre i bil, så er der nok ikke plads til 3 voksne og 3 babyer i autostol - troede I skulle med toget som mig..

Men ja vi kan da lige kigge på det til den tid..

Nååå Nej jeg regner med at vi tager bilen  Men som sagt kan vi jo lige se på det Snakker også lige med Rikke om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.