har været til JM i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

tak hvordan går planen med dig??

ok til nu.. scal scannes d. 25.5 og planlægge optøning og oplægning af iglobasserne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

ok til nu.. scal scannes d. 25.5 og planlægge optøning og oplægning af iglobasserne..

dejligt bliver spændende... 

Anmeld

18. maj 2012

Bak

Kay skriver:

fordi jeg ikke viste man "allerede" kunne skønne vægten... især ik når hun ikke kunne finde ud af hvad vej hun vendte... så tænkte slet ik at spørge....

Ahh, på den måde:-) Så kan jeg godt se, du undrer dig lidt:-) Ville jeg nok også gøre.

Anmeld

18. maj 2012

Kay

anbo skriver:

Ahh, på den måde:-) Så kan jeg godt se, du undrer dig lidt:-) Ville jeg nok også gøre.

ja... hun sagde bare at baby havde en fin størrelse i forhold til mit "ugetal" og så tænkte jeg at det var nok det eneste hun kunne sige på det tidspunkt... men det var det så åbenbart ik

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Kay skriver:

jeps... var hos Jm i dag... jeg er 28+1, lille-pigen blev skønnet til 1200g og mit sf mål var på 28

fin hjerte lyd og blodtryg og urin var lige som det skulle være

jeg undre mig dog over at Jm ikke fortalte mig hvad hun blev skønnet til eller sf målet... det måtte jeg selv læse mig til  hun sagde bare at babys størelse var normal og at livmoder størrelsen var fin...  

men det er også sidste gang jeg skal til den JM... jeg har indtil nu haft JM i gentofte, og der er ikke til at finde parkerings plads, og så ligger det på 2. sal uden elevator... og havde simpelthend så ondt i bækkenet efter jeg havde kæmpet mig op af trapperne... så har ligget på sofaen resten af dagen  så snakkede med min JM om problemet og er nu blevet rykket til Herlev hvor der ikke er trapper så glæder mig til at møde min nye Jm... og håber hun er lige så sød som den "gamle"...

da kæresten kommer hjem fra arbejde har han været forbi apoteket og hente noget... og kommer så hjem med en gave... "bogen om barnet" af Lise-lotte Hergel... lidt sjovt... det er "vores" læge... det vil sige der er 2 læger i lægehuset og jeg har ingen favorit så kommer bare ind til dem af dem der har tid men ingen af os viste hun har skrevet denne bog

så den har jeg hygget mig med at læse lidt i... dejligt at havde noget når man er lidt "bundet" til sofaen

håber virkelig jeg har det meget bedre i morgen...  og er utrolig lettet over jeg ik skal kæmpe mig op af de trapper igen...

De der skøn skal man ikke tage helt alvorligt - så længe baby trives derinde så er det fint. Blev heller ik skønnet før denne gang som er 2. sidste gang inden fødsel. SÅ jahh trøst dig med baby har det godt og du ik fejler noget Blev scannet i uge 32 og der vejede baby altså det dobbelte end de 1100 Jm havde skønnet - så hop op og flad ned på det

baby her sku veje nu : 2560 - men tager det som det kommer. Er jo mest resultatet når han kommer ud og hans tilstand inde i maven om han suger til sig af nærring  

Anmeld

18. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

De der skøn skal man ikke tage helt alvorligt - så længe baby trives derinde så er det fint. Blev heller ik skønnet før denne gang som er 2. sidste gang inden fødsel. SÅ jahh trøst dig med baby har det godt og du ik fejler noget Blev scannet i uge 32 og der vejede baby altså det dobbelte end de 1100 Jm havde skønnet - så hop op og flad ned på det

baby her sku veje nu : 2560 - men tager det som det kommer. Er jo mest resultatet når han kommer ud og hans tilstand inde i maven om han suger til sig af nærring  

det er jo rigtigt har godt hørt at de der skøn kan man ik rigtig regne med men meget sjovt at vide det alligevel

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Kay skriver:

det er jo rigtigt har godt hørt at de der skøn kan man ik rigtig regne med men meget sjovt at vide det alligevel

Ja det er det og altså de der Jm møder skal man heller ikke have for mange forventninger til - ellers bliver man skuffet. Det har jeg da fundet ud af - nogle gange går det så hurtigt at man ik lige ved hvor man skal stå eller gå og andre gange tager hun sig tid. Sidst var jeg inde i 50 min. WOW og snakkede dybt om vejrtrækning og fødsel og vandkar, akupunktur osv.

Andre gange tager det fra 10-20 min -  

Anmeld

18. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Ja det er det og altså de der Jm møder skal man heller ikke have for mange forventninger til - ellers bliver man skuffet. Det har jeg da fundet ud af - nogle gange går det så hurtigt at man ik lige ved hvor man skal stå eller gå og andre gange tager hun sig tid. Sidst var jeg inde i 50 min. WOW og snakkede dybt om vejrtrækning og fødsel og vandkar, akupunktur osv.

Andre gange tager det fra 10-20 min -  

ja jeg var også højest inde 20 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.