jeps... var hos Jm i dag... jeg er 28+1, lille-pigen blev skønnet til 1200g
og mit sf mål var på 28
fin hjerte lyd og blodtryg og urin var lige som det skulle være 
jeg undre mig dog over at Jm ikke fortalte mig hvad hun blev skønnet til eller sf målet... det måtte jeg selv læse mig til
hun sagde bare at babys størelse var normal og at livmoder størrelsen var fin...
men det er også sidste gang jeg skal til den JM... jeg har indtil nu haft JM i gentofte, og der er ikke til at finde parkerings plads, og så ligger det på 2. sal uden elevator... og havde simpelthend så ondt i bækkenet efter jeg havde kæmpet mig op af trapperne... så har ligget på sofaen resten af dagen
så snakkede med min JM om problemet og er nu blevet rykket til Herlev hvor der ikke er trapper
så glæder mig til at møde min nye Jm... og håber hun er lige så sød som den "gamle"...
da kæresten kommer hjem fra arbejde har han været forbi apoteket og hente noget... og kommer så hjem med en gave... "bogen om barnet" af Lise-lotte Hergel... lidt sjovt... det er "vores" læge... det vil sige der er 2 læger i lægehuset og jeg har ingen favorit så kommer bare ind til dem af dem der har tid
men ingen af os viste hun har skrevet denne bog 
så den har jeg hygget mig med at læse lidt i... dejligt at havde noget når man er lidt "bundet" til sofaen
håber virkelig jeg har det meget bedre i morgen...
og er utrolig lettet over jeg ik skal kæmpe mig op af de trapper igen...
Anmeld