Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Det er han også bare Den sødeste og mest nuttede dreng i hele verden Men også den frækkeste dreng i hele verden
Det er han også bare Den sødeste og mest nuttede dreng i hele verden Men også den frækkeste dreng i hele verden
Hæhæ, sådan skal det være!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Hæhæ, sådan skal det være!
Lige præcis
Hvor sødt!
tinasmor skriver: Hvor sødt!
Ja ik
Det er fantastisk
Haha! Hvor er han dig bare kær
Nettemor skriver: Sebastian på 2 er rigtig god til at rose sin mor. Hver morgen når vi kører hen til DP så siger han når vi nærmer os: Jaaaaa der bor Nittaaaaa (Anitta hans DP) Jaaaaa du klarede det mor! Du fandt Nittas hus. Du er dyyyygtiiig moaaar! Vi klarede det! Det skal lige siges at vi aldrig er faret vild på vej til DP'en
Sebastian på 2 er rigtig god til at rose sin mor. Hver morgen når vi kører hen til DP så siger han når vi nærmer os:
Jaaaaa der bor Nittaaaaa (Anitta hans DP) Jaaaaa du klarede det mor! Du fandt Nittas hus. Du er dyyyygtiiig moaaar! Vi klarede det!
Det skal lige siges at vi aldrig er faret vild på vej til DP'en
Nettemor skriver: Ja det har han faktisk Der roser de også når de gør noget rigtig ja. Det havde jeg ikke lige tænkt på
Ja det har han faktisk
Der roser de også når de gør noget rigtig ja. Det havde jeg ikke lige tænkt på
Heheh .. Da jeg læste det tænkte jeg , det er garanteret der han har det fra Et dejligt lærerigt program
BigBabyDream skriver: Haha! Hvor er han dig bare kær
Ja han er nu dejlig
PT skriver: Hvor sødt Altid godt med et klap på skulderen
Hvor sødt Altid godt med et klap på skulderen
Ja det er en god 'afslutning' på en til tider stresset morgen
morethanperfect skriver: Heheh .. Da jeg læste det tænkte jeg , det er garanteret der han har det fra Et dejligt lærerigt program
Jeg tror det er en blanding mellem det og så det faktum at han generelt får masser af ros (det skal jeg jo sige)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128