Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sebastian på 2 er rigtig god til at rose sin mor. Hver morgen når vi kører hen til DP så siger han når vi nærmer os:
Jaaaaa der bor Nittaaaaa (Anitta hans DP) Jaaaaa du klarede det mor! Du fandt Nittas hus. Du er dyyyygtiiig moaaar! Vi klarede det!
Det skal lige siges at vi aldrig er faret vild på vej til DP'en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Sebastian på 2 er rigtig god til at rose sin mor. Hver morgen når vi kører hen til DP så siger han når vi nærmer os: Jaaaaa der bor Nittaaaaa (Anitta hans DP) Jaaaaa du klarede det mor! Du fandt Nittas hus. Du er dyyyygtiiig moaaar! Vi klarede det! Det skal lige siges at vi aldrig er faret vild på vej til DP'en
det er da bare så sødt.
han er stolt af sin mor jo derfor han roser dig.
Hihi sikke da en herlig søn du har
Hvor er det da bare sødt
Haha, gad vide om han tænker på når I roser ham for at være dygtig
NinaNymannMadsen skriver: det er da bare så sødt. han er stolt af sin mor jo derfor han roser dig.
Ja jeg tror også det er derfor. Og så det faktum at han altid er blevet rost meget
AalborgPigen skriver: Hihi sikke da en herlig søn du har Hvor er det da bare sødt
Ja han er bare fantastisk
Jeg kan heller ikke stå for det. Og det fede er at det er næsten hver dag han gør det. Også nogen gange når vi skal hjem men så er det lidt mere stille og roligt som: Du klarede det mor. Der bor 'Bastian
Nettemor skriver: Ja jeg tror også det er derfor. Og så det faktum at han altid er blevet rost meget
ja det har han også lært af jo. men det er også kun godt
Nettemor skriver: Ja han er bare fantastisk Jeg kan heller ikke stå for det. Og det fede er at det er næsten hver dag han gør det. Også nogen gange når vi skal hjem men så er det lidt mere stille og roligt som: Du klarede det mor. Der bor 'Bastian
Hehhe det er da meget sødt syntes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128