Hvilke tanker har I gjort jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her hed det ingen slik og sodavand før hun var mindst 1 år og det blev holdt! 

Ville lave alt hendes mad fra bunden af. Den holdte lige indtil vi var indlagt en tur på børneafdelingen, hvor vi ik måtte ha andet end glas mad med. Efter det nægtede hun dæleme at spise mit hjemmelavet mos. Bølle! 

Ingen yougurth og sukker holdige morgenmads prudokter, så længe så muligt. Far og farmor har så lært hende at spise yougurth da hun var ca 2 år. 

Faste sengetider, fra det var muligt at indføre. Er blevet puttet omring kl 19, siden hun var ca 8 mdr.

Thea har altid været med på cafe og i baby bio osv, håber at nr 2 som kommer til sommer er lige så nem at ha med alle steder!

Thea er meget sød og høflig og for det meste velopdraget, hvilket er ting vi sætter stor pris på. Det ligger bare i hendes personlighed. Er spændt på om nr kommer til at minde om thea, eller om hun bliver mere en bølle! Vh stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

MorDk

Åh hvor er det skægt at læse jeres indlæg...*S*

Tak for jeres input 

Her er lidt mere jeg kom i tanke om:

Vores dreng er 1½år og han må gerne få frugtstænger, saft, is, kage, chokolade, kiks osv i små mændger. MEN slik (vingummi, bolcher, lakrids osv samt sodavand er NO GO. Dette ønsker vi så vidt muligt at overholde til han er mindst 3 år gammel. ( Håber det kan lade sig gøre) Meeeen tager det som det kommer  

Han får "bobler" som han kalder det så smukt! Det er DANSKVAND! Haha han elsker det!

Jo og inden vi fik vores søn... sagde vi at vi ALDRIG ville være stille og hviske når han blev lagt i seng...for han SKULLE kunne falde i søvn under alle omstændigehder... MEN efter en lang periode uden megen søvn og en masse skrigeri.... gik vi automatisk på listefødder og hviskede til hianden samt skruede ned for tv mm. for at vores søn IKKE skulle vågne... for vi havde SÅ meget brug for ro... og magtede ikke flere timer med skrig og skrål. Sååå dér ændrede vi os også.... HELDIGVIS er det ændret igen og vi behøver ikke mere være stille. VI har lovet hinanden IKKE at gå i "stilhed" næste gang....!!!

Anmeld

16. maj 2012

Fenja09

Jeg kan ærlig talt ikke huske hvilke ting jeg snakkede om før jeg blev gravid eller mens jeg var det  Tror også at jeg bare har taget det en dag ad gangen. Selvfølgelig er der ting jeg ikke anede et menneske kunne overleve, såsom INGEN søvn det første lange stykke tid - var konstant træt - en levende død den første måned, måske halvanden...vores datter skreg i 2 måneder  Var glad for mandens 3 mdr´s barsel

Ja, og så havde jeg da heller ikke i tankerne at hun skulle ligge imellem manden og jeg i næsten 8 måneder, men vi har hygget os med det og det har gjort nætterne mere overskuelige.

Jeg holder på, at Alberte ikke skal have særlig meget sukker og ikke kun hendes første år, men generelt. Det har vi holdt indtil videre.

Hun bruger kun sut når hun er træt, ked eller skal sove - og det var planen helt fra start.

Tror det var, hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

/Fenja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.