Jeg vil have en mere SNART ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

hautecouture

Åh, vi har vores dejlige, vidunderlige datter på 8 måneder, som kravler derudaf, rejser sig og går rundt om vores møbler - synes hun er så dygtig og dejlig og er kæmpe stolt. .... Meeeeen, synes godt vi lige kunne klemme en lillebrøster ind Min kæreste er helt med på, at få flere børn (vi vil gerne have 3) ... Men vi er også klar over, at selvom det er svært at planlægge ankomsten af et barn så er vi nødt til at gøre et forsøg - og lige nu er det bare ikke optimalt med økonomi. Vi mangler bestemt ingenting trods det, at jeg står uden arbejde, men det vil jo alt andet lige, blive strammere med en mere... Derudover vil vi også gerne giftes (jeg vil i hvert fald, haha) så det er helt sikkert klogest for os at vente.... Det er bare så svært, når ens krop SKRIGER på en unge mere ) .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Annette A

Hej

Kender det alt for godt. Vi har haft det på samme måde men har så valgt at prøve for der er mere der taler for at få nr. 3 nu end at lade være. Vores yngste er også 8 mdr snart 9 mdr. Det er vildt man kan være så opsat på flere børn så kort efter hinanden. Efter vores første gik der 6 år før jeg fik lyst til en mere mens anden gang gik der kun 3 dage efter fødslen. Vi er nu gravide igen men er kun mellem 8-9 uger henne, så det er jo for tidligt at sige om det holder, men vi er helt sikre på det er den rette beslutning selvom det nok er rigtig hårdt at have to små så tæt på hinanden.

Så jo forstår godt hvordan du har det. Kroppen har sin helt egen mening.

Anmeld

17. maj 2012

hautecouture

Åha, kan slet ikke vente - glæder mig SINDSSYGT til den dag vi siger: okay, nu er vi begge to klar, lad os lave nr 2 ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.