Hudpleje - hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

JH12

Jeg bruger den Fra Matas, som både er naturlig, økologisk og uden alle mulige ting, det var også det de selv anbefalet mig da jeg fortalte at jeg var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

FruK

gokkelok skriver:

Apoteket har rigtig mange produkter! Vichy, LRP, Avene, Decubal og apotekets eget mærke kan bruges. Så kommer det bare an på, hvor mange penge der er på kontoen

Vichy sagde de på Apoteket, at der er parfume i.

Og så lige en udate på mit hudplejekøb...

Har haft nogle Clinique prøver ståenden, som jeg har klaret mig med ind til nu, men er løbet tør. Så jeg køret på Apoteket idag.

Ville gerne have en anti-age creme uden parfume og parabener - det kan man så ikke få på Apoteket.

Har i stedet købt en almindelig ansigtscreme fra Avene - og en scrub fra samme. Scrubben er der dog lidt parfume i, men det må jeg leve med. Men det undrede mig noget, at det var så svært, at tre Apoteksdamer løb rundt og brugte alng tid på at finde det - det er åbentbart ikke normalt BÅDE at være oppe i årene OG ville undgå parfume og parabener.  

Anmeld

13. juli 2012

MissTas

FruK skriver:

Nu har jeg søgt lidt hist og pist... Bør jo nok finde noget creme mm uden parfume og parabener. Gerne Svanemærket, så vidt jeg kan se.

Hvad bruger I?

Og er det nok at gå efter noget uden parfume og parabener? Er det nok at det er Svanemærket? Eller hvad skal jeg gå efter?

jeg bruger clinique serien.. super lækker og god.. og den indeholder heller ikke parfume og parabener

kan købes i matas dog koster sådan et sæt produkter omkring 800-900 kr. men det er GODT

Anmeld

13. juli 2012

FruK

MissTas skriver:

jeg bruger clinique serien.. super lækker og god.. og den indeholder heller ikke parfume og parabener

kan købes i matas dog koster sådan et sæt produkter omkring 800-900 kr. men det er GODT

Ja, det er lækkert - men nu valgte jeg noget fra Apoteket denne gang - og sparede lidt!

Anmeld

13. juli 2012

Muffinmus

Jeg elsker dermalogicas produkter:-)

Og selv om de er lidt til den dyre side er der til lang tid i f.eks rensegeleen osv...deres renseprodukter og deres ansigts creme gør bare ens hud LÆKKER:-)

Anmeld

13. juli 2012

gokkelok

FruK skriver:

Vichy sagde de på Apoteket, at der er parfume i.

Og så lige en udate på mit hudplejekøb...

Har haft nogle Clinique prøver ståenden, som jeg har klaret mig med ind til nu, men er løbet tør. Så jeg køret på Apoteket idag.

Ville gerne have en anti-age creme uden parfume og parabener - det kan man så ikke få på Apoteket.

Har i stedet købt en almindelig ansigtscreme fra Avene - og en scrub fra samme. Scrubben er der dog lidt parfume i, men det må jeg leve med. Men det undrede mig noget, at det var så svært, at tre Apoteksdamer løb rundt og brugte alng tid på at finde det - det er åbentbart ikke normalt BÅDE at være oppe i årene OG ville undgå parfume og parabener.  

Jamen de parfumer som Vichy bruger er der ikke nogle allergener i. Så det er ikke muligt at få allergi, og de er testet rigtig grundig. Men ja, der er vist parfume i nogle af deres produkter. Hvis man ikke kan tåle deres produkter kan man sende det ind og få pengene tilbage.

Anmeld

13. juli 2012

emsaroto

Bodyshop 

Anmeld

14. juli 2012

FruK

gokkelok skriver:

Jamen de parfumer som Vichy bruger er der ikke nogle allergener i. Så det er ikke muligt at få allergi, og de er testet rigtig grundig. Men ja, der er vist parfume i nogle af deres produkter. Hvis man ikke kan tåle deres produkter kan man sende det ind og få pengene tilbage.

Det er ikke så meget et spørgsmål om, om jeg kan tåle det - men om at undgå det for babys skyld. 

Men det der med parfumen i Vichy vidste de tre damer, jeg talte med på Apoteket tilsyneladende ikke noget om - det kunne ko egentlig være meget smart, hvis de vidste sådan noget! 

Anmeld

14. juli 2012

simone_jacobsen

FruK skriver:

Nu har jeg søgt lidt hist og pist... Bør jo nok finde noget creme mm uden parfume og parabener. Gerne Svanemærket, så vidt jeg kan se.

Hvad bruger I?

Og er det nok at gå efter noget uden parfume og parabener? Er det nok at det er Svanemærket? Eller hvad skal jeg gå efter?

Hvis du søger god make-up vil jeg helt klart anbefale dig Nilens Jord, som udelukkende er lavet på naturlige produkter..

Anmeld

14. juli 2012

Thereseh

FruK skriver:

Hvad bruger I?

Jeg bruger Rudolph Care, men det er ikke uden parfume, til gengæld uden parabener samt øko og svanemærket. 

Da jeg var gravid, brugte jeg Derma, Neutral, John Masters "bare"-serien og andre uden parabener/parfume.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.