Hudpleje - hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.137 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

FruK

Nu har jeg søgt lidt hist og pist... Bør jo nok finde noget creme mm uden parfume og parabener. Gerne Svanemærket, så vidt jeg kan se.

Hvad bruger I?

Og er det nok at gå efter noget uden parfume og parabener? Er det nok at det er Svanemærket? Eller hvad skal jeg gå efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

lio

FruK skriver:

Nu har jeg søgt lidt hist og pist... Bør jo nok finde noget creme mm uden parfume og parabener. Gerne Svanemærket, så vidt jeg kan se.

Hvad bruger I?

Og er det nok at gå efter noget uden parfume og parabener? Er det nok at det er Svanemærket? Eller hvad skal jeg gå efter?

Jeg bruger den ansigs serie fra Neutral, den er ikke særlig dyr men rigtig god. den er både svane mærket og astma & allergi venlig.

Jeg har prøvet mange forskellige i alle prisklasser og jeg ved ikke hvad indtil nu, holder mig til Neutral for den er supr god.

Anmeld

16. maj 2012

AndreasMor84

Jeg bruger Origins eller brugte, for er ik gravid

Anmeld

16. maj 2012

gokkelok

Jeg bruger La Roche Posay. Det er et virkelig godt mærke. Uden parabener, men med parfume hvor allergenerne er taget ud, så det har ikke nogen betydning for allergi.

Anmeld

16. maj 2012

Muffin_girl

FruK skriver:

Hvad bruger I?

Jeg bruger Biotherm når jeg har mange penge  

Ellers bruger jeg Ånglamark (fra brugsen eller Kvickly) 

De er begge uden parabener og parfume  

Anmeld

16. maj 2012

FruK

AalborgPigen skriver:

Jeg bruger Biotherm når jeg har mange penge  

Ellers bruger jeg Ånglamark (fra brugsen eller Kvickly) 

De er begge uden parabener og parfume  

Det er sjovt... Når jeg går ind på Matas' webshop og sorterer på, hvilke produkter der er uden parfume, så er Biotherm ikke med.  

Gad vide om det er en fejl...

Må ind i butikken og høre hvad de siger.

Anmeld

16. maj 2012

Isabella_mor

FruK skriver:

Hvad bruger I?

hvis du skal helt undgå parabener og parfumer er svanemærket IKKE nok. du skal gå efter astma og allergi mærket der ser sådan ud

så er du 100% sikker på at der ikke er noget i der er hormonforstyrrende og skadeligt for dig eller dit barn på længere sigt.. 

Anmeld

16. maj 2012

FruK

isabellamor skriver:

hvis du skal helt undgå parabener og parfumer er svanemærket IKKE nok. du skal gå efter astma og allergi mærket der ser sådan ud

så er du 100% sikker på at der ikke er noget i der er hormonforstyrrende og skadeligt for dig eller dit barn på længere sigt.. 

Tak.

Det eneste der lige er i Matas med det mærke, er Matas Natur-serien.  Kan det passe?

Der er jo så vidt jeg ved mange produkter, som kan leve op til de der mærker, men som alligevel ikke har dem - fordi man ikke får dem pr. automatik.
Så hvis I ved, hvad man ellers kan bruge, som ikke er mærket, vil jeg gerne høre... Man må da også kunne få noget på Apoteket...?

Anmeld

16. maj 2012

Muffin_girl

FruK skriver:

Det er sjovt... Når jeg går ind på Matas' webshop og sorterer på, hvilke produkter der er uden parfume, så er Biotherm ikke med.  

Gad vide om det er en fejl...

Må ind i butikken og høre hvad de siger.

Ja syntes jeg da du skal gøre

Anmeld

16. maj 2012

tarkoflen

Jeg bruger matas natur serie, om er økologisk, uden parfume og parabener og så er der solfaktor 15 i, og det har jeg ikke fundet i andre, der er til at betale sig fra Den synes jeg er meget god. Jeg bruger både deres ansigtscreme og deo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.