Mettemus skriver:
Ihhh Pia hvor ser det bare lækkert ud! TILLYKKE!! Og sikke langt i er nået - det ser allerede ud som om i har boet der længe. Ungerne ser også ud som om de er faldet godt til allerede. Er det en ny legekammerat Oliver har besøg af? Ih jeg er dødmisundelig (men kan godt unde dig det!)! Det hele ser bare så godt ud. Lækkert med de røde detaljer på badeværelset. Vi må i øvrigt lige have et close up billede af den nye sofa også - det lyder som om den er et kig værd... OG et af Ida der er blevet klippet, tak
Dejligt at Ida var så nem at overtale til at sove i sin egen seng. Hun havde sikkert også bare ventet på at få sit eget værelse. Er det ikke også dejligt for jer at få dobbeltsengen for jer selv igen? Altså selvom de er meget søde de små, er de ikke de bedste sengekammerater. Eller ... Laurits er i hvert fald ikke

´
Sikke et godt mavebillede - din mave er så flot og rund nu. Mærker du lillebror hver dag?
I øvrigt er alle dine unger super lækre, tak for altid dejlige billeder. Når min eksaminer er overstået kommer vi gerne forbi og kigger på huset live

Tak tak!
Hehe, ja det første støv er begyndt at lægge sig, så jeg slipper nok ikke for at skulle støve af, selvom det hele er nyt!

Nope, det er en "gammel" kammerat! De har vist også snart været her allesammen for at se hans nye værelse. Både Oliver og Zilan har haft travlt med at vise frem til deres kammerater....hvilket resulterer i, at vi stadig ikke har fået hængt ting op på Olivers værelse, fordi han konstant har besøg af en af hans venner!

Ja, jeg synes også, at alt det sorte og hvide trængte til noget farve, så jeg er rigtig glad for, at jeg valgte rødt! Det ser fedt ud...jeg ville faktisk have haft orange.
Sofaen er SÅ fed og kæmpe - vi kan være der alle fem uden at sidde lårene af hinanden.
Jeg forsøgte at uploade et billede af Ida igår, men min computer totalt åndssvag lige nu, så jeg opgav.
Det er så dejligt at falde i søvn uden Ida imellem os - det er sgu lidt træls med hænder og fødder i ansigtet hele natten...så kan jeg godt leve med, at hun på et tidspunkt kommer ind til os - men hun sov igennem i nat og vågnede først kl. 6.45 (i sin egen seng
).
Ja, det begynder at hjælpe med min mave, men det er også først nu, den begynder at tage facon - altså så man begynder at kunne se, at jeg er gravid og ikke bare fed.
Jeg mærker ham nu, men ikke så ofte. Jeg tror, det er fordi, jeg har rendt rundt hele tiden - det er jo nemmere, hvis man sidder/ligger stille, så bemærker man det oftere...men det er dejligt, for det bliver mere og mere. F.eks. lige nu!
Selvfølgelig skal I komme forbi og se huset - det skal vi helt klart have arrangeret...sidst i juni måske? Så har vi også fået lavet terrassen færdig, så de kan komme ud i sandkassen.