Pyhaaa...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

piadas

Mettemus skriver:

Ihhh Pia hvor ser det bare lækkert ud! TILLYKKE!! Og sikke langt i er nået - det ser allerede ud som om i har boet der længe. Ungerne ser også ud som om de er faldet godt til allerede. Er det en ny legekammerat Oliver har besøg af? Ih jeg er dødmisundelig (men kan godt unde dig det!)! Det hele ser bare så godt ud. Lækkert med de røde detaljer på badeværelset. Vi må i øvrigt lige have et close up billede af den nye sofa også - det lyder som om den er et kig værd... OG et af Ida der er blevet klippet, tak

Dejligt at Ida var så nem at overtale til at sove i sin egen seng. Hun havde sikkert også bare ventet på at få sit eget værelse. Er det ikke også dejligt for jer at få dobbeltsengen for jer selv igen? Altså selvom de er meget søde de små, er de ikke de bedste sengekammerater. Eller ... Laurits er i hvert fald ikke´

Sikke et godt mavebillede - din mave er så flot og rund nu. Mærker du lillebror hver dag?

I øvrigt er alle dine unger super lækre, tak for altid dejlige billeder. Når min eksaminer er overstået kommer vi gerne forbi og kigger på huset live

Tak tak!

Hehe, ja det første støv er begyndt at lægge sig, så jeg slipper nok ikke for at skulle støve af, selvom det hele er nyt!

Nope, det er en "gammel" kammerat! De har vist også snart været her allesammen for at se hans nye værelse. Både Oliver og Zilan har haft travlt med at vise frem til deres kammerater....hvilket resulterer i, at vi stadig ikke har fået hængt ting op på Olivers værelse, fordi han konstant har besøg af en af hans venner!

Ja, jeg synes også, at alt det sorte og hvide trængte til noget farve, så jeg er rigtig glad for, at jeg valgte rødt! Det ser fedt ud...jeg ville faktisk have haft orange.

Sofaen er SÅ fed og kæmpe - vi kan være der alle fem uden at sidde lårene af hinanden.

Jeg forsøgte at uploade et billede af Ida igår, men min computer totalt åndssvag lige nu, så jeg opgav.

Det er så dejligt at falde i søvn uden Ida imellem os - det er sgu lidt træls med hænder og fødder i ansigtet hele natten...så kan jeg godt leve med, at hun på et tidspunkt kommer ind til os - men hun sov igennem i nat og vågnede først kl. 6.45 (i sin egen seng).

Ja, det begynder at hjælpe med min mave, men det er også først nu, den begynder at tage facon - altså så man begynder at kunne se, at jeg er gravid og ikke bare fed. Jeg mærker ham nu, men ikke så ofte. Jeg tror, det er fordi, jeg har rendt rundt hele tiden - det er jo nemmere, hvis man sidder/ligger stille, så bemærker man det oftere...men det er dejligt, for det bliver mere og mere. F.eks. lige nu!

Selvfølgelig skal I komme forbi og se huset - det skal vi helt klart have arrangeret...sidst i juni måske? Så har vi også fået lavet terrassen færdig, så de kan komme ud i sandkassen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

piadas

Mettemus skriver:

Og hov - er det forresten 100% færdigt? Min veninde og hendes kæreste opdagede en del mangler da de flyttede ind i deres hus. Altså ikke noget voldsomt, men sådan nogle småting som døre der hang lidt, lister der ikke var blevet sat op - lige den sidste finish, som sikkert nemt kan overses i sådan et stort hus.

Ja, næsten!

Der mangler kun et par fuger udenfor, men det kunne de ikke gøre, fordi det regnede.

Derudover er der et par revner i soklen udenfor (ikke noget alarmerende - kun kosmetisk), som lige skal ordnes, men det bliver vist først om en måneds tid.

De har deadline d. 10. juni til at få gjort tingene. Hvis ikke de er gjort, har vi ret til at hyre en håndværker til at få gjort det, og så sende regningen til dem.

Anmeld

17. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Ha, så svarer jeg bare på bonus updaten, så føles det ikke som om jeg har været viiildt lang tid om at kommentere!

Jeg synes I har nået sindsygt meget!!!  Og beordrer dig, sammen med de andre, til at huske at passe på dig selv og lillebror!!

Skulle til at skrive en kommentar på dit nye profilbillede som jeg straks lagde mærke til, og så har du endda lagt det til os i almindelig størrelse! Du er helt vildt flot i rød, og det er en topfin lillebror-mave du har! Er den mere rund end med Ida, eller husker jeg forkert?

Fedt at Ida bare sad stille ved frisøren - det skaberi Felix lagde for dagen hos frisøren sidst, er skyld i jeg ikke har taget ham derop siden. (frisøren er der intet galt med altså...) Han trænger, men jeg trækker den så længe som overhovedet muligt, og bruger i mellemtiden pengene på selv at blive klippet 

Hvor er det FEDT! at hun bare forstår at sove i egen seng på værelset - Felix kommer også ind i løbet af natten, vi har været sløsede da Jørn ikke har det særlig godt på jobbet, og alt praktisk og Felix-relateret hænger på mig. Så jeg har været lidt (meget!) eftergivende, men nu er det simpelthen slut (igen!) Så i aften starter vi lige forfra, og håber at han ret hurtigt fatter konceptet, det er jo ikke nyt for ham

Dejlig update - det er SÅDAN et lækkert hus I har fået Jer og jeg håber vi kan ses inden alt for længe!!

Hæhæ, så siger vi det!

Jeg har ikke lavet så meget idag - lillebror og jeg har slappet lidt af, og jeg har fået begyndt på hans pakkekalender (jeg broderer dem jo selv). Den skal dog først til brug til næste år, men det tager jo laaaang tid, og jeg havde den liggende, så kunne jeg jo lige så godt gå i gang!

Tak for mave-rosen. Måske er den mere rund, men det skyldes vist det ekstra fedt, der er rundt omkring lillebror!

Jeg er altså stadig imponeret over Felix' hårpragt - har I overvejet selv at tage trimmeren? Det gjorde vi, da Oliver var lille.

Øv øv med natteroderiet, men I ved jo, hvad der skal til, så det skal I nok hurtigt få rettet ind igen.

Ja, vi må snart ses - I må komme til Farsø og se huset, så laver vi en heldags-ting ud af det, så du ikke skal køre så langt for "lidt"!

Anmeld

17. maj 2012

piadas

Elvers skriver:

Hvor det bare et fedt, fedt hus!!! Det ser bare så lækkert ud, og skønt at det er gået så stærkt med at flytte jeres ting, så I hurtigt kan føle jer hjemme 

Dit mavebillede er rigtig fint - sikken den allerede strutter!!!

Håber på et lykkeligt liv for Jer i det nye hus

Tak, vi er også selv vildt glade for det! Det er blevet lige som vi ønskede!

Ja, det begynder at hjælpe på lillebror - han vejer også næsten 350 g nu, så han begynder at fylde...hmm, det er lidt over en halv pakke smør, så der må vist også være lidt mor på billedet!

Tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.