Fuck, hvor har vi knoklet den sidste lille uges tid, så jeg vil lige starte med at beklage mit fravær!
Vi fik nøglen til huset i torsdags (en dag før planlagt
), og så kunne vi jo ikke lade være med at gå i gang med at flytte!
Det endte med, at da vi "rigtigt" flyttede lørdag, havde vi allerede flyttet køkkenet og badeværelserne...plus en del andre ting.
Vi tænkte, at det ville blive nemt for min mor, søster, svoger, bror, svigerinde, onkel og ven, som skulle komme og hjælpe med at flytte resten, men fuck altså - hvor har man meget L-O-R-T!
Så det var GODT, de kom, for de hjalp rigtig meget, og vi er stadig ikke helt på plads!
Vi mangler at få hængt noget op på væggene i stuen, soveværelset, Olivers værelse osv. De eneste rum, der vist er helt færdige er Zilan og Idas værelser, badeværelserne og bryggerset.
Serdar har heldigvis haft fri sammen med mig siden i torsdags, så vi er nået ret langt.
Desværre skal han arbejde igen fra imorgen og resten af ugen, men det er ok. Han gider alligevel ikke gå op i, hvor al nipsen/billeder bliver placeret, så det kan jeg heldigvis få lov at bestemme i fred!

En del af indkørslen er også blevet lagt - i første omgang så meget, at vi kunne gå tørskoede ind lørdag, så vi ikke slæbte en masse sand med ind. Men jeg glæder mig nu, til resten af fliserne bliver lagt (terrasse og gang hele vejen rundt om huset), så vi kan få havemøblerne ud. Bordet står pt. i stuen.
Jeg kan jo ikke lade være med at slide og slæbe, så det har resulteret i en del plukveer og ondt i alle muskler om aftenen!
Så skælder jeg ud på mig selv, men starter alligevel forfra hver morgen!
Heldigvis er vi ovre det værste nu, og idag har jeg heller ikke rendt så meget rundt, som de foregående dage. Så nu er det slut med at være alt for aktiv, for han skulle jo helst blive derinde 20 uger endnu!
Nå ja, forresten var vi til MD-scanning i formiddags (jeg er 20+0 idag, så præcis halvvejs, hvis man altså undlader de to uger, jeg går over
)- det tog en hel time, fordi ungen var genstridig!
Hmmm, det tegner ikke godt fra starten af!
Men alt var heldigvis som det skal være, og han er stadig en dreng!

Så var det huhej hjem fra Viborg, hente Ida i DP, og så til læge for at få MFR-vaccinationen. Hun er præcis 15 mdr. idag.
Hun tog det i stiv arm, skreg selvfølgelig da hun blev stukket, men det gik heldigvs hurtigt over.
Så nu er vi bare spændt på, om der kommer en reaktion...
Hun skulle jo også kontrolvejes og måles, fordi hun har taget et gevaldigt dyk på begge kurver, men hun har taget 1 kg. på, siden 1 års undersøgelsen og vokset 6 cm., så det er jo fint på tre måneder - sødmælks-/smørkuren hjælper åbenbart!
Jeg var nu heller ikke bekymret, men det er rart, at det går i den rigtige retning.
Så nu er hun 78 cm. og 10 kg.
Det var vist lige en hurtig update fra mig!
I får lige lidt billeder til sidst. Et par stykker af Ida, lidt af huset (nogle hvor rummene er færdige og nogle, hvor det stadig ikke er helt på plads).