uge 33+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Hellp er er videre udvikling af ssf. Det påvirker lever, nyre og en del andre ting. Man ka gå i krampe pga det, men heldigvis var jeg jo indlagt pga ssf, så jeg fik konstant målt mit blodtryg fordi det lå alt for højt, taget blodprøver og testet urin. Da jeg så pludselig fik det rigtig dårlig, fik jeg taget extra blodprøver. Mit blodtryg lå på 200/140, fik filmer for øjene, kastede volsomt op og fik ondt i maven. Fik nogle piller og fik det lidt bedre og sov så i flere timer. Kl 22.15 stod der pludselig en læge på min stue og sagde at nu var det nu, de havde fået  svar på min blodprøver og de ku se at mine nyre i ku holde til mere. 1 time sener var thea kommet til verden  Sund og stærk, lille, men helt perfekt! Vh stine

Puha nogle ting du/i er gået igennem men godt at det hele gik som det skulle og at din pige har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
VanessaAndersen skriver:

Puha nogle ting du/i er gået igennem men godt at det hele gik som det skulle og at din pige har det godt

Fik heldigvis lungemodner da jeg blev indlagt, så thea skreg da hun kom ud og der var ingen problemer med hende, udover at hun var. Lille. Mit aks var en helt fantastisk oplevelse. Følte at de læger osv der var med også følte at det var årest største begivenhed. Så vi har heldigvis altid følt at det var den bedste dag og at vi ik er gået glip af noget! Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Fik heldigvis lungemodner da jeg blev indlagt, så thea skreg da hun kom ud og der var ingen problemer med hende, udover at hun var. Lille. Mit aks var en helt fantastisk oplevelse. Følte at de læger osv der var med også følte at det var årest største begivenhed. Så vi har heldigvis altid følt at det var den bedste dag og at vi ik er gået glip af noget! Vh stine

Det var jo kun et godt tegn på at der også var ordenligt liv i hende

Ja, det jo også super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.