uge 33+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
VanessaAndersen skriver:

Super flot maveBliver spændende at se hvem der føder først når nu vi har termin så tæt på hinanden

Og hvor er du smuk!

Tak, tak, syntes godt nok også der pludselig er sket en hel masse med maven! Og jeg føler også at den er noget større end da jeg ventede thea. Hun kom jo i uge 34+ og vejede kun 1940 g. Denne gang er baby blevet vudertet til at veje ca 2224 g i uge 32, så hende her er noget større! 

Var lige inde og se på dine mave billeder og din mave er godt nok også rigtig flot!! 

Meget spændene hvem der kommer først! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

BabyMama2

Tak, tak, syntes godt nok også der pludselig er sket en hel masse med maven! Og jeg føler også at den er noget større end da jeg ventede thea. Hun kom jo i uge 34+ og vejede kun 1940 g. Denne gang er baby blevet vudertet til at veje ca 2224 g i uge 32, så hende her er noget større! 

Var lige inde og se på dine mave billeder og din mave er godt nok også rigtig flot!! 

Meget spændene hvem der kommer først! Vh stine

Hold da op, det lyder da som om det bliver en buttet baby hehe..

Mange tak Ja det bliver det

Hvordan skal din fødsel foregå?? (:

Anmeld

16. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

ligger den lige her også + i terminsgruppen juli.

så er jeg nået til uge 33+, alt ser heldigvis godt ud. har stadig ik vand i kroppen osv. døjer dog noget med bækkenløsning, men ellers har jeg det rigtig godt.

maven har taget et kæmpe spring udad syntes jeg, men det er jo bare dejligt. vh stine

skøn mave

Anmeld

16. maj 2012

StineW79

VanessaAndersen skriver:

Hold da op, det lyder da som om det bliver en buttet baby hehe..

Mange tak Ja det bliver det

Hvordan skal din fødsel foregå?? (:

Ja til sidste kontrol scaning / læge samtale mente de at hun ville veje ca 4 kg til termin, så hun bliver vist en lille tygsak. Det bliver helt mærkeligt at få sådan en "rigtig" baby denne gang.

Lægen mener at der ik sku være noget i vejen for en alm fødsel denne gang, jeg ska bare komme ind noget før, også ska jeg ha en epidural pga mit høje blodtryg. Må jo ik føde i vand pga mit aks sidst, det ville jeg ellers gerne. Men pks er stadig i spil og ska ind og snakke planlægning med jordmoerderen i uge 36. 

For mig der betyder det ik noget om det blive ks eller alm fødsel, bare baby kommer ud sund og rask! 

Hva med dig, hva er jeres plan?? Vh stine

Anmeld

16. maj 2012

StineW79

Camillos skriver:

skøn mave

Tak, tak føler også pludselig den er blevet kæmpe stor, man ku slet ik se noget rigtig på den før omkring uge 20! Vh stine

Anmeld

17. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Ja til sidste kontrol scaning / læge samtale mente de at hun ville veje ca 4 kg til termin, så hun bliver vist en lille tygsak. Det bliver helt mærkeligt at få sådan en "rigtig" baby denne gang.

Lægen mener at der ik sku være noget i vejen for en alm fødsel denne gang, jeg ska bare komme ind noget før, også ska jeg ha en epidural pga mit høje blodtryg. Må jo ik føde i vand pga mit aks sidst, det ville jeg ellers gerne. Men pks er stadig i spil og ska ind og snakke planlægning med jordmoerderen i uge 36. 

For mig der betyder det ik noget om det blive ks eller alm fødsel, bare baby kommer ud sund og rask! 

Hva med dig, hva er jeres plan?? Vh stine

Det må føles godt!

Ok, ja det jo det ..

Er det så ikke første gang du føder almindeligt hvis du kan komme til det denne gang?

- Jeg skal føde i vand hvis der ikke opstår problemer undervejs og hvis min jordemoder siger ja til det, så det glæder jeg mig til!

Anmeld

17. maj 2012

StineW79

VanessaAndersen skriver:

Det må føles godt!

Ok, ja det jo det ..

Er det så ikke første gang du føder almindeligt hvis du kan komme til det denne gang?

- Jeg skal føde i vand hvis der ikke opstår problemer undervejs og hvis min jordemoder siger ja til det, så det glæder jeg mig til!

JO hvis jeg føder normalt, bliver det første gang jeg prøver det. Har aldrig prøvet at være i fødsel eller at ha veer, da thea kom ved aks i uge 34. Jeg var indlagt med ssf, som efter 1 1/2 uge udviklede sig til hellp. Er noget spændt på det hele denne gang! Håber alt kommer til at gå planmæsigt for dig. Vh stine

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Flot babymave 

Anmeld

17. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

JO hvis jeg føder normalt, bliver det første gang jeg prøver det. Har aldrig prøvet at være i fødsel eller at ha veer, da thea kom ved aks i uge 34. Jeg var indlagt med ssf, som efter 1 1/2 uge udviklede sig til hellp. Er noget spændt på det hele denne gang! Håber alt kommer til at gå planmæsigt for dig. Vh stine

Okay spændende  Det var da ikke godt men du/i klarede den da, hvad er hellp?

Mange tak det håber jeg også!

Anmeld

17. maj 2012

StineW79

VanessaAndersen skriver:

Okay spændende  Det var da ikke godt men du/i klarede den da, hvad er hellp?

Mange tak det håber jeg også!

Hellp er er videre udvikling af ssf. Det påvirker lever, nyre og en del andre ting. Man ka gå i krampe pga det, men heldigvis var jeg jo indlagt pga ssf, så jeg fik konstant målt mit blodtryg fordi det lå alt for højt, taget blodprøver og testet urin. Da jeg så pludselig fik det rigtig dårlig, fik jeg taget extra blodprøver. Mit blodtryg lå på 200/140, fik filmer for øjene, kastede volsomt op og fik ondt i maven. Fik nogle piller og fik det lidt bedre og sov så i flere timer. Kl 22.15 stod der pludselig en læge på min stue og sagde at nu var det nu, de havde fået  svar på min blodprøver og de ku se at mine nyre i ku holde til mere. 1 time sener var thea kommet til verden  Sund og stærk, lille, men helt perfekt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.