Would you buy this?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Lone Jakobsen

jeg ville overveje det.

synes tanken er sød og omsorgsfuld, men samtidig bevæger man sig på meget følsomt område, og man skal passe på ikke at træde nogen over tæerne.

så hvis det var en veninde der lige var gået i gang med at prøve at få sit første barn... så synes jeg ideen er god. men er det nogle der har prøvet i flere år, så ville det være helt forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

jeg ville overveje det.

synes tanken er sød og omsorgsfuld, men samtidig bevæger man sig på meget følsomt område, og man skal passe på ikke at træde nogen over tæerne.

så hvis det var en veninde der lige var gået i gang med at prøve at få sit første barn... så synes jeg ideen er god. men er det nogle der har prøvet i flere år, så ville det være helt forkert.

you're right... you should consider who you give it to before you do...

thank you for your input

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

15. maj 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Thank you for your input, open for all kind of opinion...

your welcome , maby others will find it interesting.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

15. maj 2012

Anonym trådstarter

15. maj 2012

Noneother

Nej. Og det er udelukkende fordi jeg ikke ville tage imod piller fra en der ikke arbejder på et apotek eller lignende.

Ellers er det da en sød tanke.

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Nej, jeg ville ikke købe den. Hvad skal man med 30 ægløsningsteste, hvis man bliver gravid den første måned? Hvis hun gjorde den "mindre" kunne jeg måske overveje det. For jeg synes det er en god idé at samle de ting man har brug for - men ligefrem 10 graviditetsteste og 30 ægløsningsteste er måske lige i overkanten

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Nej, jeg ville ikke købe den. Hvad skal man med 30 ægløsningsteste, hvis man bliver gravid den første måned? Hvis hun gjorde den "mindre" kunne jeg måske overveje det. For jeg synes det er en god idé at samle de ting man har brug for - men ligefrem 10 graviditetsteste og 30 ægløsningsteste er måske lige i overkanten

She could maybe make a small package and a large package, and then everybody can choose after their needs.... good idea you gave us there, thanks alot!

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.