Would you buy this?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: would you buy this?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.475 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Hallo everyone

My best friend made a "trying to get pregnant" package for me a while ago. In the package she put ...

10 Pregnancy tests

30 ovulation tests

Folic acid for 120 days

A brochure about the children horoscob

A brochure about pregnancy symptoms

A very funny brochure about getting romance in the bedroom 

All this rapped in a nice beatiful way, you would even get inspired to get pregnant if you werent planning it at all ...

I told her why she dont sell this? Make a lot of pakages and sell them! Take a photo of this gorgeous pakage....

Am I right or wrong, would you be instrested any of you ?

And what would you think is a reasonable price for this pakage?

(My opinion is 375 kr)

Is there any more things you think is a good idea to put in ?

thank you for your attention. (my friend speaks Danish - .. I am not that good to speak Danish... yet...!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Lady Marion <3

Har aldrig brugt en æl test og kun 1 graviditetstest så for mig ville det godt nok være dyrt for folinsyren  så nej aldrig ,,  syntes det er en tosset ide , det ""koster" normalt ikke noget at blive gravid med sin partner ..

Anmeld

15. maj 2012

Maja_4000

Lady Marion <3 skriver:

Har aldrig brugt en æl test og kun 1 graviditetstest så for mig ville det godt nok være dyrt for folinsyren  så nej aldrig ,,  syntes det er en tosset ide , det ""koster" normalt ikke noget at blive gravid med sin partner ..

Det samme her

Anmeld

15. maj 2012

TeamRocket

Nok ikke nej. Vi har kun brugt 3 graviditets teste, og foldere har vi fået gratis af jordemoder, læge osv.. Så det ville være lidt dyrt.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Thank you for your input, open for all kind of opinion...

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Lady Marion <3 skriver:

Hvis ikke man ved hvornår ens ægløsning ligger, er det da ret smart at bruge penge på teste....

Med hensyn til pakken, ville jeg nok mene 10 graviditetsteste var lige i overkanten, men eller synes jeg da det er en meget sjov "gave".... Ville nok ikke købe den til mig selv, men måske en sjov gave til en veninde der prøvede at blive gravid...

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nok ikke nej. Vi har kun brugt 3 graviditets teste, og foldere har vi fået gratis af jordemoder, læge osv.. Så det ville være lidt dyrt.

thank you for your input

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvis ikke man ved hvornår ens ægløsning ligger, er det da ret smart at bruge penge på teste....

Med hensyn til pakken, ville jeg nok mene 10 graviditetsteste var lige i overkanten, men eller synes jeg da det er en meget sjov "gave".... Ville nok ikke købe den til mig selv, men måske en sjov gave til en veninde der prøvede at blive gravid...

Yes its quite funny to get this present from a friend I think it was thoughtful..

what did you vote - if I can ask ?

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Yes its quite funny to get this present from a friend I think it was thoughtful..

what did you vote - if I can ask ?

Jeg stemte blankt, da jeg ikke selv ville købe den til mig selv.... og nok heller ikke til en veninde, men jeg synes den er sjov og kunne godt forestille mig andre købe dem.....

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg stemte blankt, da jeg ikke selv ville købe den til mig selv.... og nok heller ikke til en veninde, men jeg synes den er sjov og kunne godt forestille mig andre købe dem.....

okay thank you for your honesty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.