Ny her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

BellaT

Velkommen til.:D
Selvfølgelig er der plads til en mere. Her er plads til mange flere:D.

Knus fra Helle og Phillip 11.07.07

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

aj nu må jeg lige spørge...hende williams mor...er hun så slem som nogen gør hende til...?
jeg er fandme selv en sprogspasser, og spørger om de dummeste ting, og opretter igen og igen de dummeste indlæg...og jeg snakker om alt fra hundelort til de vildeste ting som spøgelser...men har sgu da aldrig fået en over nakken for det....hvad fanden summer lige derinde på MM...og hvorfor vil de slet ikke have hende WM med i gruppen?

så tynen kom på banen og forklar mig om det....for jeg har dælme da helt lyst til at invitere hende herind...de behandler hende da som lort...stakkels pige!

Uh, jamen jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige til det..

Hun var inde på NB under graviditeten - Det endte med at hun forlod siden fordi ingen svarede hende.

Jeg "tør" næsten ikke skrive noget fordi det netop er så synd for hende - MEN jeg må indrømme at jeg var vildt træt af hendes indlæg til sidst!

Hun er en rigtig sød pige - IRL - Men synes det er træls at hun ikke tager tingene til sig.
Der blev foreslået om hun ikke kunne samle sine "Ligegyldige" indlæg til en 2-3 stykker istedet for de 17 der blev oprettet i rap.

Man kunne selvf. bare springe over dem, men tror det blev en principsag til sidst.

Istedet for at modere sig, oprettede hun bare endnu flere..
Og jak, ved godt at folk ikke skal bestemme hvor mange man skal skrive!

Men uhh.. Jeg vil ikke skrive mere .. MariaE, Rosa, Malcorf, IVF har også oplevet det - Så ved ikke om de har noget at tilføje...
For kan godt se at det lyder ledt, når man ikke har været i indlægdiarren for real.

Trine

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

aj ok tynen...så lader vi den bare ligge...var også bare nysgerrig efter hvad der forgik...så kravler lige tilbage under min sten...låååål.....

men ved godt det kan være træls når man bare opretter og opretter...men alligevel syntes jeg det er synd man saver nogen for at stave dårligt...uanset hvad!

klus kra slogggi oms heler ik stavre got

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

vi behøver heller ikke invitere hende for min skyld!

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

aj ok tynen...så lader vi den bare ligge...var også bare nysgerrig efter hvad der forgik...så kravler lige tilbage under min sten...låååål.....

men ved godt det kan være træls når man bare opretter og opretter...men alligevel syntes jeg det er synd man saver nogen for at stave dårligt...uanset hvad!

klus kra slogggi oms heler ik stavre got

Ja, det er synd. Det er også synd hun bliver mobbet.
MEN har hørt lidt..
Og synes også vi skal lade den ligge her.

Anmeld

9. marts 2008

Tynen

Nej men det er åbenbart nemmere at angribe folk på deres stavefejl end på deres meninger!

Hun har aldrig sagt noget ondt om nogen, men orker det bare næsten ikke!

Sorry, ved det er ledt! - Men har været i indlægshelvede det sidste 1½ år så har ikke nerver til det :)

Trine

Anmeld

9. marts 2008

Anna-Rosa

Tynen skriver:

Loggidut skriver:

aj nu må jeg lige spørge...hende williams mor...er hun så slem som nogen gør hende til...?
jeg er fandme selv en sprogspasser, og spørger om de dummeste ting, og opretter igen og igen de dummeste indlæg...og jeg snakker om alt fra hundelort til de vildeste ting som spøgelser...men har sgu da aldrig fået en over nakken for det....hvad fanden summer lige derinde på MM...og hvorfor vil de slet ikke have hende WM med i gruppen?

så tynen kom på banen og forklar mig om det....for jeg har dælme da helt lyst til at invitere hende herind...de behandler hende da som lort...stakkels pige!

Uh, jamen jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige til det..

Hun var inde på NB under graviditeten - Det endte med at hun forlod siden fordi ingen svarede hende.

Jeg "tør" næsten ikke skrive noget fordi det netop er så synd for hende - MEN jeg må indrømme at jeg var vildt træt af hendes indlæg til sidst!

Hun er en rigtig sød pige - IRL - Men synes det er træls at hun ikke tager tingene til sig.
Der blev foreslået om hun ikke kunne samle sine "Ligegyldige" indlæg til en 2-3 stykker istedet for de 17 der blev oprettet i rap.

Man kunne selvf. bare springe over dem, men tror det blev en principsag til sidst.

Istedet for at modere sig, oprettede hun bare endnu flere..
Og jak, ved godt at folk ikke skal bestemme hvor mange man skal skrive!

Men uhh.. Jeg vil ikke skrive mere .. MariaE, Rosa, Malcorf, IVF har også oplevet det - Så ved ikke om de har noget at tilføje...
For kan godt se at det lyder ledt, når man ikke har været i indlægdiarren for real.

Trine

Jeg synes du skriver det MEGET sympatisk....og hun er da helt sikkert en sød pige, men det drukner fuldstændig i det irretationselement at hun voldtager siden derinde med alle hendes (ligegyldige) indlæg... Men jeg vil også nødig skabe en ny debat, for jeg har ikke lyst til at det skal fortsætte herinde...

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

så lader vi den ligge.....punktum....var bare nysgerrig...lol

Anmeld

10. marts 2008

..

Tak for alle jeres svar - føler mig helt velkommen :D

Jeg hedder Rikke:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.