Ny her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
38 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

..

Hej Alle sammen.

Håber I har plads til en mere? Det ser ud til at dette er en rigtig god side og at I er en masse søde mennesker:)

Jeg har indtil nu været på min-mave men der er ikke nogen tilbage i juli07 og der er ikke hyggeligt at være mere..:(

Jeg er 31 år og mor til Smilla fra 05. Juli. Jeg bor i Middelfart med min mand og vores 2 store gadekryds :D

Mange hilsner
Macrolf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Rasmine

Velkommen til. Så er der 2 Smilla'er. :) Siden her er KANON, der sker hele tiden nye ting. Og Henrik (admin) er bare super duper stærk at se på :P, og meget åben overfor nye forslag mht. nye ting her på siden. De fleste af os kommer fra NB, så vi er en masse som kender hinanden, vi har også mødtes et par gange. -Så brug albuerne, vi er ikke ude på at holde nogen udenfor, med vores sniksnak. :) Mette aka. Bacon

Anmeld

9. marts 2008

Tikki

Hej hej :) Selvfølgelig er du velkommen - her er søde og dejlige mennesker og en fantastisk tone og et godt humør.

/Jeanette og Iza fra 110707

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

Velkommen til.

Altid rart med flere tøser/kvinder at snakke med... :))

Christina & Filuca 22/07/07

Anmeld

9. marts 2008

Lise

Her er der altid plads til én mere! :) Velkommen til - håber du bliver lige så glad for at være her som mange af os andre er..

Lise

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Vi har altid plads til en til :)

Velkommen!

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

Sille

velkommen til.. bare hyggelig med en til juli - moar..:)

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

Macrolf skriver:

Hej Alle sammen.

Håber I har plads til en mere? Det ser ud til at dette er en rigtig god side og at I er en masse søde mennesker:)

Jeg har indtil nu været på min-mave men der er ikke nogen tilbage i juli07 og der er ikke hyggeligt at være mere..:(

Jeg er 31 år og mor til Smilla fra 05. Juli. Jeg bor i Middelfart med min mand og vores 2 store gadekryds :D

Mange hilsner
Macrolf

hejsa og velkommen hid;)

dejlligt med flere mødre, og ja som andre skriver så er der altid plads til en mere. så brug albuerne:)

hvad er dit rigtige navn?

kh karina/kalaha/kaluha med arthur fra 270707 og alexander 240804

Anmeld

9. marts 2008

Tynen

Velkommen til gruppen! :)

Det er SÅ meget bedre end m-m!
Alle tøserne er søde og her må man gerne sige sin mening uden at blive sablet af flertallet :)

Håber du bliver glad for at være her! :)

Trine

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Velkommen til gruppen! :)

Det er SÅ meget bedre end m-m!
Alle tøserne er søde og her må man gerne sige sin mening uden at blive sablet af flertallet :)

Håber du bliver glad for at være her! :)

Trine

Sablet?
Hvad mener du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.