Nogen der har erfaring med denne cykelstol? Hurtig hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Nettemor

LuLy skriver:

Nej det er nemlig det jeg også er lidt nervøs for - hvordan den sidder når den er "lagt ned". Den kommer jo ikke helt ned at ligge, men den skal jo stadig gerne sidde godt fast

Ja lige præcis.. Men det er jo også et spørgsmål om hvor meget du skal bruge det. Vi bruger der kun til hyggeture.. Og derfor skal barnet ikke kunne 'ligge ned' og sove.. Men kan du ikke tage ind i butikken og se det. Evt tage din cykel med og spørge om du kan prøve at se den på..

vi har den her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

lycly

Nettemor skriver:

Ja lige præcis.. Men det er jo også et spørgsmål om hvor meget du skal bruge det. Vi bruger der kun til hyggeture.. Og derfor skal barnet ikke kunne 'ligge ned' og sove.. Men kan du ikke tage ind i butikken og se det. Evt tage din cykel med og spørge om du kan prøve at se den på..

vi har den her

Skal bruge den hver dag til og fra dagpleje - og min datter er stadig lille (10 mdr) og er først lige begyndt at sidde stabilt. Så synes det kunne være rart, at hun kunne ligge lidt ned under cykelturen. Men ja, må ind og se den og evt prøve den på cyklen

Den I har minder faktisk rigtig meget om den ja. Kan jo altid købe sådan en, hvis det andet ikke duer

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

LuLy skriver:

Skal bruge den hver dag til og fra dagpleje - og min datter er stadig lille (10 mdr) og er først lige begyndt at sidde stabilt. Så synes det kunne være rart, at hun kunne ligge lidt ned under cykelturen. Men ja, må ind og se den og evt prøve den på cyklen

Den I har minder faktisk rigtig meget om den ja. Kan jo altid købe sådan en, hvis det andet ikke duer

Altså den vi har havde jeg min søn i fra han var lige knap et år. Og der var ingen problemer..

Anmeld

15. maj 2012

LotusCPH

Den minder goså meget om den jeg har - og den var fra Superbrugsen -  

Anmeld

15. maj 2012

Alexander&Lærke

Lady Marion <3 skriver:

Den ser rigtig god ud , jeg har desværre købt en bo bike til min og syntes de er alt for små , min mand har en på der minder om den på dit link . Den virker rigtig fin og vores dreng sidder langt bedre i den end i min

Åh det er jeg da glad for at høre, for jeg har længe kiggede på sådan en bobike, men syntes også de så lidt små ud og så er prisen også lidt pebret, så endte i søndags med at købe den fra kvickly som var på tilbud. Har cyklet engang med den og syntes den virker god, så indtil vidre er jeg tilfreds med købet...

Og til ts. din model ser umiddelbart fint ud og hvis det der hvilefunktion ikke virker kan man jo bare lade være med at bruge det, tror måske heller ikke det meget den kan ligges ned, men det kan man måske kigge i butikken...

Anmeld

15. maj 2012

Lady Marion <3

LuLy skriver:

Okay, virker det godt det der med at lægge den ned?

Vi kan ikke lægge vores ned og tror heller ikke jeg ville bruge det

Anmeld

15. maj 2012

K&S

LuLy skriver:

Står og skal købe cykelstol og skal bruge en asap da jeg ikke kan overskue at skulle aflevere Julia i dagpleje med barnevogn og bus! 

Har kigget på denne og synes den er mega smart fordi den har hvile position. Er der nogen der har erfaring med den slags stole?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=6956168652&n=-1351314816&pn=-1351314789 

Jeg kender ikke den model, du har linket til - men vi har YEPP stolen, der har vundet "bedst i test":

http://www.cykelpartner.dk/barnestol-yepp-til-bag-sort_020201.html?osCsid=6597c49f5d71b8e934db45416d44d499

Jeg kan godt lide at der ingen armlæn er på, fordi barnet ofte kan komme til at sidde i en ubekvem stilling pga. armlænene  

Anmeld

15. maj 2012

lycly

K&S skriver:

Jeg kender ikke den model, du har linket til - men vi har YEPP stolen, der har vundet "bedst i test":

http://www.cykelpartner.dk/barnestol-yepp-til-bag-sort_020201.html?osCsid=6597c49f5d71b8e934db45416d44d499

Jeg kan godt lide at der ingen armlæn er på, fordi barnet ofte kan komme til at sidde i en ubekvem stilling pga. armlænene  

Ja, det er også en problemstilling jeg er stødt på - det med armlænene. Fordi de netop risikerer at sidde med skuldrene helt oppe under ørerne. Tror vist ikke der er andet for, end at jeg tager Julia og min cykel med til de forskellige forhandlere

Anmeld

15. maj 2012

K&S

LuLy skriver:

Ja, det er også en problemstilling jeg er stødt på - det med armlænene. Fordi de netop risikerer at sidde med skuldrene helt oppe under ørerne. Tror vist ikke der er andet for, end at jeg tager Julia og min cykel med til de forskellige forhandlere

Vi er i hvert fald MEGET glade for YEPP stolen

Den bliver heller ikke varm/kold pga. dens materiale og er lige til at tørre af med en klud inden brug

Anmeld

15. maj 2012

lycly

K&S skriver:

Vi er i hvert fald MEGET glade for YEPP stolen

Den bliver heller ikke varm/kold pga. dens materiale og er lige til at tørre af med en klud inden brug

Den ser også rigtig god ud! Må altså lige prøve de andre, og hvis det er helt galt, så bliver det sgu den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.