Nogen der har erfaring med denne cykelstol? Hurtig hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.638 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

lycly

Står og skal købe cykelstol og skal bruge en asap da jeg ikke kan overskue at skulle aflevere Julia i dagpleje med barnevogn og bus! 

Har kigget på denne og synes den er mega smart fordi den har hvile position. Er der nogen der har erfaring med den slags stole?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=6956168652&n=-1351314816&pn=-1351314789 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Lady Marion <3

Den ser rigtig god ud , jeg har desværre købt en bo bike til min og syntes de er alt for små , min mand har en på der minder om den på dit link . Den virker rigtig fin og vores dreng sidder langt bedre i den end i min

Anmeld

15. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har denne cykelstol fra kvickly som er nr. 2 i Tænk Test - mener at den er på tilbud i denne her uge.

http://webshop.coop.dk/vare/cykelstol-model-mustang-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

Anmeld

15. maj 2012

WillyWonka

Jeg har også den fra Kvickly

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

Den minder om den vi har Vi er rigtig godt tilfreds..

Anmeld

15. maj 2012

lycly

MoarHvidovre skriver:

Vi har denne cykelstol fra kvickly som er nr. 2 i Tænk Test - mener at den er på tilbud i denne her uge.

http://webshop.coop.dk/vare/cykelstol-model-mustang-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

Den havde jeg også overvejet, men så faldt jeg over den her og synes det var ret smart at den kan lægges lidt ned.

Den var i øvrigt kun på tilbød i søndags, og det opdagede jeg for sent - øv

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Nettemor skriver:

Den minder om den vi har Vi er rigtig godt tilfreds..

Kan jeres også lægges tilbage? Det er nemlig det jeg sådan er mest i tvivl om, hvorvidt det fungerer godt eller dårligt

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Lady Marion <3 skriver:

Den ser rigtig god ud , jeg har desværre købt en bo bike til min og syntes de er alt for små , min mand har en på der minder om den på dit link . Den virker rigtig fin og vores dreng sidder langt bedre i den end i min

Okay, virker det godt det der med at lægge den ned?

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

LuLy skriver:

Kan jeres også lægges tilbage? Det er nemlig det jeg sådan er mest i tvivl om, hvorvidt det fungerer godt eller dårligt

Nej det kan den ikke. Det havde jeg ikke lige set den kunne

Jeg ved ikke hvor tryg jeg ville være med at køre med det heller..

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Nettemor skriver:

Nej det kan den ikke. Det havde jeg ikke lige set den kunne

Jeg ved ikke hvor tryg jeg ville være med at køre med det heller..

Nej det er nemlig det jeg også er lidt nervøs for - hvordan den sidder når den er "lagt ned". Den kommer jo ikke helt ned at ligge, men den skal jo stadig gerne sidde godt fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.