Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Yeps sang mariehønen evigglad og det gør vi endnu, jeg kan altid få hende til at sove hvis jeg synger den for hende og da hun var helt lille blev hun helt rolig og opmærksom når jeg sang den.. Tydeligt at hun kendte den
Yeps sang mariehønen evigglad og det gør vi endnu, jeg kan altid få hende til at sove hvis jeg synger den for hende og da hun var helt lille blev hun helt rolig og opmærksom når jeg sang den.. Tydeligt at hun kendte den
Hvor dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: hehe ja det er det, det var en af mine yndlings da jeg var lille
hehe ja det er det, det var en af mine yndlings da jeg var lille
lige præcis
mulle85 skriver: lige præcis
LilleLene skriver: Ej hvor fedt Hvilke sange sang du ?
Ej hvor fedt Hvilke sange sang du ?
Byssanllul, Rapanden Rasmus, Lille egern sad, Jeg ved en lærkerede, Mariehønen evigglad.
Jeg plejede at synge mens jeg f eks vaskede op eller ordnede vasketøjet osv.
Da jeg var gravid med min første, var der VM i fodbold og de spillede "Waka waka" med Shakira HELE TIDEN - og jeg elskede den bare!!
Så i dag er han helt tosset når vi er ude og køre, og cd'en rammer "Saka waka" - det er lidt sjovt
Ciss skriver: Byssanllul, Rapanden Rasmus, Lille egern sad, Jeg ved en lærkerede, Mariehønen evigglad. Jeg plejede at synge mens jeg f eks vaskede op eller ordnede vasketøjet osv.
hehe det gør jeg også, også bare fordi de praktiske ting bliver gjort bedst med en lille sang
Fru.Mäes <3 skriver: Da jeg var gravid med min første, var der VM i fodbold og de spillede "Waka waka" med Shakira HELE TIDEN - og jeg elskede den bare!! Så i dag er han helt tosset når vi er ude og køre, og cd'en rammer "Saka waka" - det er lidt sjovt
hehe hvor sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128