Synger i for baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

LilleLene

Synger i for baby inde i maven ?

Jeg har hørt at hvis du synger den samme sang for dem, så kan de genkende den, når de bliver født

Jeg synger "kom igen" med Kim Larsen for baby når jeg synes den har været meget urolig Og har også tænkt mig at synge den samme når baby er født

Hvad synger i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

mulle85

jah sang puff for min dreng, da han så blev født og vi hørte den fik den ham til og slappe af så har helt klart tænkt mig det under min den her graviditet også

Anmeld

15. maj 2012

Ciss

LilleLene skriver:

Jeg har hørt at hvis du synger den samme sang for dem, så kan de genkende den, når de bliver født

Jeg synger "kom igen" med Kim Larsen for baby når jeg synes den har været meget urolig Og har også tænkt mig at synge den samme når baby er født

Hvad synger i ?

Jeg tror nok, at de kan genkende sange. Jeg havde en 4-5 sange, jeg sang meget, da jeg gik gravid med den første. Og jeg tror nok, at hun genkendte dem efter fødslen også, for hun reagerede forskelligt på dem og nye sange. Hvis jeg sang en "ny" sang blev hun helt stille og koncentreret, mens hvis jeg sang en af de kendte slappede hun bare af.

Anmeld

15. maj 2012

LykkeB

LilleLene skriver:

Hvad synger i ?

Jeg sang for ham, da jeg var gravid og det gør jeg også efter han er blevet født. Det var altid den samme sang jeg sang, da han var inde i maven, nu hvis han er urolig synger jeg den samme og han falder til ro med det samme. Jeg synger "jeg ved en lærkerede" 

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

mulle85 skriver:

jah sang puff for min dreng, da han så blev født og vi hørte den fik den ham til og slappe af så har helt klart tænkt mig det under min den her graviditet også

med den samme sang ?

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

Ciss skriver:

Jeg tror nok, at de kan genkende sange. Jeg havde en 4-5 sange, jeg sang meget, da jeg gik gravid med den første. Og jeg tror nok, at hun genkendte dem efter fødslen også, for hun reagerede forskelligt på dem og nye sange. Hvis jeg sang en "ny" sang blev hun helt stille og koncentreret, mens hvis jeg sang en af de kendte slappede hun bare af.

Ej hvor fedt

Hvilke sange sang du ?

Anmeld

15. maj 2012

mulle85

LilleLene skriver:

med den samme sang ?

hehe tror det ender med det, synes faktisk det er en sød sang:p

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

LykkeB skriver:

Jeg sang for ham, da jeg var gravid og det gør jeg også efter han er blevet født. Det var altid den samme sang jeg sang, da han var inde i maven, nu hvis han er urolig synger jeg den samme og han falder til ro med det samme. Jeg synger "jeg ved en lærkerede" 

Dejligt at vide at det ikke er en skrøne

åårh det er også bare en meget afslappende sang

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

mulle85 skriver:

hehe tror det ender med det, synes faktisk det er en sød sang:p

hehe ja det er det, det var en af mine yndlings da jeg var lille

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Yeps sang mariehønen evigglad og det gør vi endnu, jeg kan altid få hende til at sove hvis jeg synger den for hende og da hun var helt lille blev hun helt rolig og opmærksom når jeg sang den.. Tydeligt at hun kendte den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.