female skriver:

Det lyder som en god fødsel sidst, så kan godt forstå, at du håber på en gentagelse.
 Jeg skal kun have min kæreste med inde til selve fødslen, men min mor og lillesøster kommer til at sidde ude i venteværelset. Min lillesøster ville allerhelst stå midt imellem mine ben, når det sker, men jeg har givet hende besked om, at hun må vente til det er overstået 
 Synes det er flot, at du har overskud til at have mor/svigermor med under dine fødsler. 
 Jeg har også haft min mor med, de andre gange, og det kan godt anbefales at have to med til fødslen, i sær hvis den skulle trække ud. (det har så ikke været tilfældet for mig)
 Men det gør at farmand lige kan tillade sig at gå ud et øjeblik hvis han skulle have brug for det. 
 Denne gang vil min kæreste (nye) gerne at det er en oplevelse vi skal have sammen, også selvom jeg har gjort klar for ham, at han er tvunget til at blive på stuen indtil den lille er kommet til verden, i sær fordi det pludselig kan gå rigtig stærkt. 
 Men tror helt bestemt jeg vil komme til at mangle/savne min mor når jeg ligger der og piber. 

Anmeld