Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Øøøøv
Øøøøv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad str. er flyverdragten og pris?
Amalie2011 skriver: Hvad str. er flyverdragten og pris?
Mussen2 skriver: Diverse pigetøj str 92/2 år. Molo ballon nederdel (pom pom kan tages af og på)Minymo kjoleCardgan med lynlås fra WakapapaName it bolero med glimmerChristina Rohde legginsKrymmel Rød fløjls bukssommerkjoleHjort trøje i lidt slidt look Name it blød sommebuks Krutter rigtig lækker blød bluse Molo buks. Super behagelige. Er godt brugtFransa Cowboy kjoleMe Too Blød strik kjoleShortsName it JoggintøjName it bluseSommerkjoleMe Too strik cardiganPhister og Philina cardigan Pomp de luk lækker blød trøje Miniature vinter anorak.(Egentlig i rigtig fin stand, men da jeg gennemgik den for at tage billede faldt jeg over dette mini hul ved en syning.) Cup cake flyverdragt kun brugt i en kort sæson af et barn. Fin standSe evt. også mine andre annoncer
Diverse pigetøj str 92/2 år. Molo ballon nederdel (pom pom kan tages af og på)Minymo kjoleCardgan med lynlås fra WakapapaName it bolero med glimmerChristina Rohde legginsKrymmel Rød fløjls bukssommerkjoleHjort trøje i lidt slidt look Name it blød sommebuks Krutter rigtig lækker blød bluse Molo buks. Super behagelige. Er godt brugtFransa Cowboy kjoleMe Too Blød strik kjoleShortsName it JoggintøjName it bluseSommerkjoleMe Too strik cardiganPhister og Philina cardigan Pomp de luk lækker blød trøje Miniature vinter anorak.(Egentlig i rigtig fin stand, men da jeg gennemgik den for at tage billede faldt jeg over dette mini hul ved en syning.) Cup cake flyverdragt kun brugt i en kort sæson af et barn. Fin standSe evt. også mine andre annoncer
Mussen2 skriver:Den er str. 92 og rigtig fin. Tjaaa hvad med 250?
Du har vel ikke noget nattøj i str. 92 også ?
Lou87 skriver: Er den solgt ? Er der noget tydeligt slid ? (ligner lidt der er noget under begge lynelåse på billedet.. Sådan lidt gråt)
Er den solgt ? Er der noget tydeligt slid ? (ligner lidt der er noget under begge lynelåse på billedet.. Sådan lidt gråt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128