Måske 3. gangs gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Man er ikke beskyttet, hvis man glemmer 1 - så helt en svipser kan det da ikke være når du kun har fået taget 3 

Har du taget en graviditetstest?

det er jo helt min egen skyld men har ALTID været en spade til at få dem taget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Ellie79

Anonym skriver:

hey tøser.

sagen er den at vi har to dejlige børn min mand og jeg. en på 6 og en på 10 månder. nu er jeg så måske bleven gravid med den 3. en upser.  har været på p-piller efter vores nr 2 men har denne måned glemt dem(og det er seriøst. ville ikke gå bag min mands ryg bare fordi jeg måske ønsker mig en til) men har kun fået taget 3 i det hele. så lægen siger at jeg overhoved ikke at beskyttet. 

har kvalmen ind imellem( heller ikke noget jeg har haft de to andre gange.), jag i underlivet og nu begynder mine bryster ski også at spænde nogle gange. for mig tæmmelig tydelige tegn.(da jeg begge gange viste det inden en graviditets test viste det) men den er som sagt overhoved ikke planlagt men er den der så er den lige så velkommen som de to andre har været. har hele tiden sagt jeg godt kunne tænke mig 3 hvor manden har sagt kun 2. have også accepteret at vi kun skulle have de 2 og ikke den 3. men kan jo nu hvor den muligvis er der ikke lade hver med at håbe håbe og håbe.

men hvor hurtigt kunne i mærke den 3. gang?? altså symtomerne og maven.

knuzz en spændt mor til 2 (måske til 3)

Bare rent nysgerrig. Men hvad siger manden? Min siger også kun to men har sagt at skulle det ske må det være sådan. Kunne aldrig finde på at snyde ham og går altid til bekændelse når jeg bare har glemt en pille et par timer

Men er bare nysgerrig på hvordan mænd reagere når de har sagt A og B så sker ?

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Bare rent nysgerrig. Men hvad siger manden? Min siger også kun to men har sagt at skulle det ske må det være sådan. Kunne aldrig finde på at snyde ham og går altid til bekændelse når jeg bare har glemt en pille et par timer

Men er bare nysgerrig på hvordan mænd reagere når de har sagt A og B så sker ?

jamen vi har snakket om det og han siger selv at hvis den er der så er den lige så velkommen som de to andre der har været planlagt. han siger selv han aldrig ville få mig til at få en abort. jeg går ikke ind for det kun hvis det virkelig er en nødvendighed at få den abort. men vi har pladsen og kærligheden til den sidste også.

jeg kunne heller ALDRIG finde på at gå min mand om ryggen bare for at få en mere. nej aldrig og har også virkelig dårlig samvigtighed over at jeg har glemt dem. også derfor jeg sagde det til ham da jeg fandt ud af at jeg havde glemt dem. hvor han selv sagde så må vi tage den der fra.

Anmeld

15. maj 2012

Ellie79

Anonym skriver:

jamen vi har snakket om det og han siger selv at hvis den er der så er den lige så velkommen som de to andre der har været planlagt. han siger selv han aldrig ville få mig til at få en abort. jeg går ikke ind for det kun hvis det virkelig er en nødvendighed at få den abort. men vi har pladsen og kærligheden til den sidste også.

jeg kunne heller ALDRIG finde på at gå min mand om ryggen bare for at få en mere. nej aldrig og har også virkelig dårlig samvigtighed over at jeg har glemt dem. også derfor jeg sagde det til ham da jeg fandt ud af at jeg havde glemt dem. hvor han selv sagde så må vi tage den der fra.

Lyder til I under alle omstændigheder skal have en nummer 3, men kunne være hyggeligt hvis den nu var der her på søndag

Anmeld

15. maj 2012

tinasmor

Jeg må indrømme, at hvis jeg var mand og kun ville have to børn, så tror jeg ikke jeg ville lægge ansvaret (p-piller) til min kone som tydeligvis brændende vil have nr 3 og som oveni købet selv godt ved hun vil komme til at glemme at tage pillerne Men når det nu er sagt, så lyder det til at han har accepteret at I skal have en til.

Ud fra dine symptomer så tror jeg du er gravid.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Lyder til I under alle omstændigheder skal have en nummer 3, men kunne være hyggeligt hvis den nu var der her på søndag

ja men har ikke prøvet før at den ikke lige var planlagt. de to andre kender jeg datoen for ægløsningen.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg må indrømme, at hvis jeg var mand og kun ville have to børn, så tror jeg ikke jeg ville lægge ansvaret (p-piller) til min kone som tydeligvis brændende vil have nr 3 og som oveni købet selv godt ved hun vil komme til at glemme at tage pillerne Men når det nu er sagt, så lyder det til at han har accepteret at I skal have en til.

Ud fra dine symptomer så tror jeg du er gravid.

har altid været en skov til mine p-piller men har nu heller ikke været på dem i knap 2½ år. og så skal igang med dem igen tager lige lidt tid at få ind på lystavlen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.