Måske 3. gangs gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

hey tøser.

sagen er den at vi har to dejlige børn min mand og jeg. en på 6 og en på 10 månder. nu er jeg så måske bleven gravid med den 3. en upser.  har været på p-piller efter vores nr 2 men har denne måned glemt dem(og det er seriøst. ville ikke gå bag min mands ryg bare fordi jeg måske ønsker mig en til) men har kun fået taget 3 i det hele. så lægen siger at jeg overhoved ikke at beskyttet. 

har kvalmen ind imellem( heller ikke noget jeg har haft de to andre gange.), jag i underlivet og nu begynder mine bryster ski også at spænde nogle gange. for mig tæmmelig tydelige tegn.(da jeg begge gange viste det inden en graviditets test viste det) men den er som sagt overhoved ikke planlagt men er den der så er den lige så velkommen som de to andre har været. har hele tiden sagt jeg godt kunne tænke mig 3 hvor manden har sagt kun 2. have også accepteret at vi kun skulle have de 2 og ikke den 3. men kan jo nu hvor den muligvis er der ikke lade hver med at håbe håbe og håbe.

men hvor hurtigt kunne i mærke den 3. gang?? altså symtomerne og maven.

knuzz en spændt mor til 2 (måske til 3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Frøken J.

Du må undskylde jeg spørger, men hvor mange p-piller skulle du have taget? Altså hvor du kun har taget 3? Hvis det fx er en hel pakke virker det lidt vildt, hvis du seriøst kun har husket 3. Så kunne det i hvert fald være du skulle overveje en anden slags prævention Altså don't get me wrong, det er blot en undren!

Til dit spørgsmål kan jeg ikke svare, da jeg kun har et enkelt barn

Anmeld

15. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man er ikke beskyttet, hvis man glemmer 1 - så helt en svipser kan det da ikke være når du kun har fået taget 3 

Har du taget en graviditetstest?

Anmeld

15. maj 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

hey tøser.

sagen er den at vi har to dejlige børn min mand og jeg. en på 6 og en på 10 månder. nu er jeg så måske bleven gravid med den 3. en upser.  har været på p-piller efter vores nr 2 men har denne måned glemt dem(og det er seriøst. ville ikke gå bag min mands ryg bare fordi jeg måske ønsker mig en til) men har kun fået taget 3 i det hele. så lægen siger at jeg overhoved ikke at beskyttet. 

har kvalmen ind imellem( heller ikke noget jeg har haft de to andre gange.), jag i underlivet og nu begynder mine bryster ski også at spænde nogle gange. for mig tæmmelig tydelige tegn.(da jeg begge gange viste det inden en graviditets test viste det) men den er som sagt overhoved ikke planlagt men er den der så er den lige så velkommen som de to andre har været. har hele tiden sagt jeg godt kunne tænke mig 3 hvor manden har sagt kun 2. have også accepteret at vi kun skulle have de 2 og ikke den 3. men kan jo nu hvor den muligvis er der ikke lade hver med at håbe håbe og håbe.

men hvor hurtigt kunne i mærke den 3. gang?? altså symtomerne og maven.

knuzz en spændt mor til 2 (måske til 3)

Spændende har også nr 3 i maven <3 fandt ud af det d 11 i denne måned

"Opdagede" det i uge 4 + ved at fornemmelsen bare VAR der, plus uren hud ved 2-3+ .. Og ved nr 2 graviditet havde jeg også uren hud i uge 2+ lige pludselig og opdagede det i uge 4

Hvornår er det at du skulle have mens ?

Hvornår tester du !!!!??? måske kommer du i januar gruppen

Anmeld

15. maj 2012

henh01

hvornår kan du teste?

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2, snart 3 ^^ skriver:

Spændende har også nr 3 i maven <3 fandt ud af det d 11 i denne måned

"Opdagede" det i uge 4 + ved at fornemmelsen bare VAR der, plus uren hud ved 2-3+ .. Og ved nr 2 graviditet havde jeg også uren hud i uge 2+ lige pludselig og opdagede det i uge 4

Hvornår er det at du skulle have mens ?

Hvornår tester du !!!!??? måske kommer du i januar gruppen

på søndag burde jeg kunne teste positiv hvis den skulle være der. men ja så røger jeg under janura.  men kunne du også bare mærke det med det samme?? synes bare kan kan mærke det men kan jo selvfølgelig bare være det er ønske tænkning

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvornår kan du teste?

ved ikke helt hvornår jeg skulle have test dag. da jeg overhoved ikke regnede med at skulle være gravid igen. men søndag burde jeg kunne teste. har de to andre gange kunne teste før mens dag og testet positiv.

Anmeld

15. maj 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

på søndag burde jeg kunne teste positiv hvis den skulle være der. men ja så røger jeg under janura.  men kunne du også bare mærke det med det samme?? synes bare kan kan mærke det men kan jo selvfølgelig bare være det er ønske tænkning

Jeg hvde fornemmelsen ved uge 3 ca og sidst som endte i en SA havde jeg fornemmelsen i 2-3 uger ved 2+,3+ og 4+ men testede lidt senere da jeg troede det var indbilning

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2, snart 3 ^^ skriver:

Jeg hvde fornemmelsen ved uge 3 ca og sidst som endte i en SA havde jeg fornemmelsen i 2-3 uger ved 2+,3+ og 4+ men testede lidt senere da jeg troede det var indbilning

håber virkelig den er der.  krydser mine fingre.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Du må undskylde jeg spørger, men hvor mange p-piller skulle du have taget? Altså hvor du kun har taget 3? Hvis det fx er en hel pakke virker det lidt vildt, hvis du seriøst kun har husket 3. Så kunne det i hvert fald være du skulle overveje en anden slags prævention Altså don't get me wrong, det er blot en undren!

Til dit spørgsmål kan jeg ikke svare, da jeg kun har et enkelt barn

ja jeg er en skov til at huske de p-piller. har snakket med lægen om anden form for beskyttelse. men der har ikke lige været penge til en anden form. men ja kun fået taget 3 ud af 15 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.