og er bange for at det er gået op for mig for sent.. 
Kender i den der nervøse hjertebanken man kan have hvis der skal ske noget man er spændt på osv??
Sådan harj eg haft det hele dagen idag (det beskriver det ihvertfald nok bedst), og faktisk startede det allerede igår aftes.. Det er først her til aften det er faldet lidt til ro igen, men desværre ikke helt, og det skyldes jo nok at der er endnu en prøveeksamen imorgen, hvor der er 2 fra klassen der skal op og sidde foran resten og fremlægge en case, og jeg frygter at jeg bliver udtaget til det imorgen..
Men heldigvis har jeg en tid ved lægen imorgen formiddag, og så må jeg snakke med ham om det, sammen med alle de andre ting jeg skal snakke med ham om..
Når jeg læser din historie, så er der et par ting, som det er mig meget magtpålæggende at fortælle dig, for jeg genkender det du skriver. Jeg har prøvet præsis det samme.
Hvis det stress du har er relateret til eksamen, så er vil det jo nok gå over igen når eksamen er forbi MEN der er nogle vigtige forholdsregler du kan tage for at forebygge at du får udløst rigtig slem stress som kan vare ved i længere tid:
-Pas virkelig meget på med koffein. Hvis man i forvejen er i en stress fase kan for meget koffein nemmere udløse en koffein forgiftning og det kan udløse alvorlig stress og angst. Derfor vil det være bedst max at drikke 2 kopper dagligt af noget som indeholder koffein (te, kaffe, cola osv).
- Vær meget opmærksom på at det ikke fortsætter når eksamenen er overstået.
-Man kan prøve at spise et kosttilskud af Magnesium (ikke Magnesia). Det skal spises sammen med kalk eller købes som en blandet pille hvor begge dele er i. Ellers virker det nemlig ikke. Grunden til dette er at hvis kroppen er i underskud med Magnesium kan den reagere med stress symptomer og hjertebanken. Derfor kan man for en sikkerheds skyld prøve at spise det. Det skader i alt fald ikke noget, da det er et naturligt mineral. Det har faktisk hjulpet en del
Ja, det er et noget bombastisk indlæg jeg skriver her, men det er bare fordi jeg selv har prøvet det der med stress
EDIT: jeg ser nu at du skal undersøges for ureglmæssig hjerterytme. I så fald bør du virkelig overveje det jeg skriver om magnesium, for hvis det er det der er galt så vil det virke som en mirakel kur på din hjertebanken i løbet af max 14 dage (men skal spises i mange måneder for at få fuld effekt og skal så spises resten af dit liv hvis det virker da du ellers vil gå i underskud igen)