hjælp til at regne en kvadratmeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg synes det lyder meget rigtigt at der står 68 på papiret og I så har 52 kvm boligareal. For som andre skriver er det inkl ydremure, loftet (også selvom I ikke har et loftrum så er der jo stadig et loft under taget ,) så I er ikke blevet snydt!

Okay. men vi bor ikke ved loftet men underetage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

BabyMiracle <3

Har lige fået kæresten til at regne det ud, så godt som han nu kunne..
Han får det til 57m3
Men han siger dog at terrassen skal regnes med oveni også

Anmeld

14. maj 2012

Fanny Holbech

De mål, som står på tegningen er indvendige mål.

Når man angiver m2 på lejligheder er det oftest bruttoarealet, dvs. med vægge (også ydervægge) endvidere er en del af trappearealet også oftest medregnet i lejligheden.

Evt. altan, kælderrum, fællesarealer m.m. skal dog angives separat.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Har lige fået kæresten til at regne det ud, så godt som han nu kunne..
Han får det til 57m3
Men han siger dog at terrassen skal regnes med oveni også

okay mange tak. vi bor i en 72 nu. og synes den nye virker meget lille er 4 kvadratmeter meget mindr? eller er det mig den er helt galt med. vi har altan her hvor vi bor nu så den er vel også med i de 72... puha jeg er virkelig dårlig til matematik

Anmeld

14. maj 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

okay mange tak. vi bor i en 72 nu. og synes den nye virker meget lille er 4 kvadratmeter meget mindr? eller er det mig den er helt galt med. vi har altan her hvor vi bor nu så den er vel også med i de 72... puha jeg er virkelig dårlig til matematik

Vi bor selv i en 84 m2 lejlighed, som virker lille, da der er skråvægge på den ene side .. Men der er højt til loft
Kæresten er gået i seng, men jeg synes ikke at 4 m2 er særlig meget..
Ikke hvis lejligheden er indrettet rigtig og gulvplads er udnyttet godt .. Hvis du forstår

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Vi bor selv i en 84 m2 lejlighed, som virker lille, da der er skråvægge på den ene side .. Men der er højt til loft
Kæresten er gået i seng, men jeg synes ikke at 4 m2 er særlig meget..
Ikke hvis lejligheden er indrettet rigtig og gulvplads er udnyttet godt .. Hvis du forstår

okay tak for hjælpen

Anmeld

14. maj 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Okay. men vi bor ikke ved loftet men underetage

Det er ligegyldigt. Selvom der så er 5 etager på en ejendom og man på på første sal, så indregnes loftrummet i boligarealet.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det er ligegyldigt. Selvom der så er 5 etager på en ejendom og man på på første sal, så indregnes loftrummet i boligarealet.

det er da lidt for åndsvagt når der ikke er noget rum nok bare mig som er lidt dum..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.