Føler du dig vegetar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

Marie;-)

Svarmuligheden "fatter ikke rigtig spørgsmålet" mangler Kan da godt blive træt af de fleste produkter - hvis jeg har overspist af dem i en periode, men det har intet med "afholdsmand" at gøre.

Men vegetar bliver jeg aldrig. Elsker salat og kød og.... MAD! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Diana...

DK skriver:

Ingen kød? Hvad hører mine ører?

Jeg ELSKER en god bøf. Den skal bare lige snuse til grillen, og gerne være over 250 g. så er det perfekt. Jeg vil gerne have nye kartofler til, en let salat og flute. Mums. Det skal naturligvis afsluttes med et par grillpølser hvis man griller.

Knus Ditte -Der kun fandt kød tørt og kedeligt når min ex-svigermor stegte det i TIMEVIS Gråt kød er ikke godt kød!!!!

Hmm lyder godt hvad tid skal vi være der?

Ja her elsker vi os kød men jeg kan godt have en periode især om sommeren hvor jeg bare spiser salat og nej i den periode føler jeg mig ikke vegetar.

Knus Diana Som ELSKE en god bøf.

Anmeld

21. april 2009

Tynen

Jeg er kun vegetar de første 30 uger af graviditeten...

Anmeld

21. april 2009

Diana...

malou skriver:

smiler... min kæreste er slagter.. så der er ikke perioder her uden lækkert kød

knus malou

uhh og så misundelig er jeg

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

hvorfor er der ikke en kategori, der hedder: Slet ikk?

Jeg kan godt lide at spise dage uden kød, men jeg føler mig ALDRIG som vegetar...

Jeg er tidligt skadet i forhold til vegetar mad, fordi jeg gik i vegetarisk børnehave. Så jeg kan slet ikke DØJE vegetar mad

samme her og ALTID medium rare!!!!... undrer mig lidt over man kan fole sig som vegetar hvis man ikke spiser kod kun i en periode. tror mange vegetarer korser sig lidt over den paa stand

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

uhh og så misundelig er jeg

jeg er ogsaa misundelig. jeg maa prove at overtale gemalen til at skifte erhverv

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Cris skriver:

Jeg følger men ikke vegetar, jeg ER vegetar. Og det har jeg været i de sidste 12 år

jeg beundrer dig MEGET jeg ville helst gerne vaere vegetar for jeg har det SAA daarligt over at spise de sode koer, grise og lam men der er noget dyrisk i mig naar jeg lugter en filet mignon eller bacon...

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

jeg er ogsaa misundelig. jeg maa prove at overtale gemalen til at skifte erhverv

Ja ikk, det kunne os være jeg skulle prøve det

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Ja ikk, det kunne os være jeg skulle prøve det

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.