Føler du dig vegetar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Føler du dig vegetar når du ikke spiser kød en periode?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.165 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Mira0911

Føler du dig vegetar når du ikke spiser kød en periode?
Eller har du bare perioder hvor du ikke gider kød..

Jeg har fået en periode, hvor jeg bare ikke gider spise kød... Når jeg står og laver det, er jeg vild efter og skal spise det, når det så kommer på bordet - gider jeg egentlig ikke alligevel...

Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

MariaMus

Nej, jeg elsker godt kød :-D Men kan ikke spise det rent, må have masser af grøntsager til, kan til gengæld sagtens nøjes med grøntsager, men det går min kæreste vist ikke med til...

Anmeld

20. april 2009

MaleneG

Jeg gider som regel ikke kød, medmindre det er kylling, eller fars kød.
Synes det er kedeligt, og tørt.

Anmeld

20. april 2009

DK

Ingen kød? Hvad hører mine ører?

Jeg ELSKER en god bøf. Den skal bare lige snuse til grillen, og gerne være over 250 g. så er det perfekt. Jeg vil gerne have nye kartofler til, en let salat og flute. Mums. Det skal naturligvis afsluttes med et par grillpølser hvis man griller.

Knus Ditte -Der kun fandt kød tørt og kedeligt når min ex-svigermor stegte det i TIMEVIS Gråt kød er ikke godt kød!!!!

Anmeld

20. april 2009

Balderson

Du mangler svar mulighed Nej..

Jeg har de som dig, jeg er heller ikke så pjattet med kød i perioder, men derfor føler jeg mig bestemt ikke som vegetar..

Jeg havde en periode (det var så 5 år) overhovedet ikke lyst til svinekød, så det lod jeg hver med at spise... Spiste bare kylling og kalkun istedetfor...

Men jeg har så altid været den der hellere vil have grøntsagerne end kødet.. Det er min mand så glad for idag ;0)

Vælger klart også fisk frem for svin el. okse...

Anmeld

20. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvorfor er der ikke en kategori, der hedder: Slet ikk?

Jeg kan godt lide at spise dage uden kød, men jeg føler mig ALDRIG som vegetar...

Jeg er tidligt skadet i forhold til vegetar mad, fordi jeg gik i vegetarisk børnehave. Så jeg kan slet ikke DØJE vegetar mad

Anmeld

20. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Zafir skriver:

hvorfor er der ikke en kategori, der hedder: Slet ikk?

Jeg kan godt lide at spise dage uden kød, men jeg føler mig ALDRIG som vegetar...

Jeg er tidligt skadet i forhold til vegetar mad, fordi jeg gik i vegetarisk børnehave. Så jeg kan slet ikke DØJE vegetar mad

Sådan har jeg det også Elsker kød, men de dage jeg ikke får det føler jeg mig ikke som vegetar. Det er bare en alm dag uden kød

Anmeld

20. april 2009

Cris

Jeg følger men ikke vegetar, jeg ER vegetar. Og det har jeg været i de sidste 12 år

Anmeld

20. april 2009

malou

smiler... min kæreste er slagter.. så der er ikke perioder her uden lækkert kød

knus malou

Anmeld

20. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
NEJ... men den mulighed var der ikke så jeg stemte blankt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.