LHS skriver:
Godaften allesammen.
Vi er så heldige at være gravid. Vi er ikke så langt, 5+2, men vi har ikke fortalt nogle nogen som helst. Dvs. ingen ved at vi var i gang med pb. eller at jeg er gravid. Vi vil ikke fortælle noget til venner, før efter første scanning og ved heller ikke om vi vil fortælle det til familien før?
Derfor vil jeg gerne hører jeres erfaringer. Hvordan og hvornår fortalte i det til familien?
Go'morgen
Først TILLYKKE med den lille i maven
Derefter vil jeg ANBEFALE at I fortæller det til enten en meget meget tæt veninde, eller mor/far. Dette anbefaler jeg FORDI: vist I (7-9-13) skulle gå hen og miste (man skal ALDRIG gå med triste tanker, men det kan ske
), er det VIGTIGT at I har nogle tæt på Jer som FORSTÅR hvad der sker, og hvorfor I har det som I har.
Vi valgte at fortælle det til Daniel's forældre samme dag (og mine forældre i Jylland) vi testede. Vi boede 2 blokke fra dem, så gik stolt over med testen og sagde: "prøv lige at se her"
Vi var så uheldige at miste vores første
men HOLD OP EN STØTTE vi fik, fordi svigermor og svigerfar vidste noglelunde hvad vi gik igennem. Vi havde desværre fortalt det 2 dage før til HELE familien, og havde ikke været til NF endnu.
Da vi så blev gravide igen, valgte vi igen at fortælle det til min svigerforældre (min mor nåede at gætte det selv, da vi fik besøg af hende få dage efter, hvor hun synes mine bryster virkede som NYLAVET
)
Resten af familien fik besked lige efter NF - vi kørte rundt til hele (sviger-)familien med billeder, sagde til dem: "vi vil lige vise Jer nogle billeder af noget nyt" 
Endnu engang TILLYKKE 
Anmeld