Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TR skriver: Onsdag d. 9 april. Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! .. Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag - Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden Lige et par billeder fra dagen
Onsdag d. 9 april.
Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! ..
Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme
K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag
- Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden
Lige et par billeder fra dagen
Kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være for jer i denne tid. Det er noget ingen mennesker må skulle opleve.
Mine tanker går til jer alle i denne svære tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Skid er brev til en moderater, så kan overskriften også laves om, selvom jeg slet ikke synes det er nødvendigt, det er jo kun en kiste.Forresten, har nogen tiltalt dig om små engle (hjemmesiden)?Det er skide hårdt, men det er bare dejligt bagefter, man kan altid snakke med dem der
Skid er brev til en moderater, så kan overskriften også laves om, selvom jeg slet ikke synes det er nødvendigt, det er jo kun en kiste.Forresten, har nogen tiltalt dig om små engle (hjemmesiden)?Det er skide hårdt, men det er bare dejligt bagefter, man kan altid snakke med dem der
Okay,hvor finder jeg den person henne ? :/ ..
Nej har jeg ikk hørt om ...
Mor-til-asta-09 skriver: Kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være for jer i denne tid. Det er noget ingen mennesker må skulle opleve. Mine tanker går til jer alle i denne svære tid
Tak skal du have
TR skriver: Kør Okay,hvor finder jeg den person henne ? :/ .. Nej har jeg ikk hørt om ...
Kør
Kofoed. skriver: Hvis du køre helt ned i bunden af siden, så står der "kontakt baby.dk", der finder du dem alle.Smaa-engle.dk den er dejlig til nogle ting.
Hvis du køre helt ned i bunden af siden, så står der "kontakt baby.dk", der finder du dem alle.Smaa-engle.dk den er dejlig til nogle ting.
1000 Tak for hjælpen ..
den side vil jeg lige gå ind og kigge på
TR skriver: Tak skal i have alle sammen.. Der er selvf. en felj at der ikke sku stå den 9 april, men den 9 maj.. jeg ved ikke lige hvordan jeg får det rettet ..
Tak skal i have alle sammen..
Der er selvf. en felj at der ikke sku stå den 9 april, men den 9 maj.. jeg ved ikke lige hvordan jeg får det rettet ..
TR skriver: 1000 Tak for hjælpen .. den side vil jeg lige gå ind og kigge på
4kløver skriver: Tror ikke folk går op det. De kan vel se du er dyb sorg. Kæmpe kram herfra
Tror ikke folk går op det. De kan vel se du er dyb sorg. Kæmpe kram herfra
Mange tak skal du have !
Kofoed. skriver: Så lidt, sig til hvis der er noget
Så lidt, sig til hvis der er noget
1000 tak skal du have !! ..
Årh jeg er bare så træt af det hele .. kan slet ikk se glæden i noget ! var bare så glad og lykkelig inden vi mistede baby'boy
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128