Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mrs. skriver: kan ikke eller er ikke sikker på jeg kan finde den rigtige, hvilken bruger i? jeg skal lave den her baby mould som i kender. og skulle gerne ligne en baby som har en normal hudfarve og ikke ligner at den er solbrændt hihi
kan ikke eller er ikke sikker på jeg kan finde den rigtige, hvilken bruger i? jeg skal lave den her baby mould som i kender. og skulle gerne ligne en baby som har en normal hudfarve og ikke ligner at den er solbrændt hihi
Jeg bruger Wiltons Ivory
Xeniakaas skriver: Jeg bruger Wiltons Ivory
Jeg har købt den hos specialkøbmanden, men bor også i KBH - mon de har en butik i Nordjylland!?
Xeniakaas skriver: Jeg har købt den hos specialkøbmanden, men bor også i KBH - mon de har en butik i Nordjylland!?
Mrs. skriver: synes den du skrev er meget lyserød. har du et billede af resultatet?
synes den du skrev er meget lyserød. har du et billede af resultatet?
Ander ikke hvordan man sætter det ind, men kan prøve at sende det i en PB
Xeniakaas skriver: Ander ikke hvordan man sætter det ind, men kan prøve at sende det i en PB
Hmm, ku jeg ikke finde ud af - kan sende på mail hvis det er!?
Jeg bruger også Ivory fra Wilton, mere eller mindre efter hvor "brun" babyen skal være
Dot D skriver: Jeg bruger også Ivory fra Wilton, mere eller mindre efter hvor "brun" babyen skal være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128